Paardrijden

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:06

Hallo bokkers! :) ,
Altijd voor het paardrijden ben ik een beetje zenuwachtig om dan te gaan rijden, ik vind paardrijden harstikke leuk ! :j

Wie heeft het zelfde als mij?
En heeft iemand nog tips?

Groetjes
Lisa :)

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Re: Paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:10

(Zenuwachtig/gespannen)

juliexxxx

Berichten: 547
Geregistreerd: 31-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:10

Had ik vroeger ook altijd maar nu rijd ik niet meer op andere paarden alleen op mijn paard.
Ik heb geen stress om op mijn paard te rijden omdat ik haar vertrouw waarschijnlijk ligt het aan ponys die je niet kent waar je op moet rijden :)

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:11

Gewoon spanning op wie je moet? Heeft iedereen wel eens denk ik. Had ik vroeger, toen ik nog jonger was ook veel last van :).

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:11

juliexxxx schreef:
Had ik vroeger ook altijd maar nu rijd ik niet meer op andere paarden alleen op mijn paard.
Ik heb geen stress om op mijn paard te rijden omdat ik haar vertrouw waarschijnlijk ligt het aan ponys die je niet kent waar je op moet rijden :)



Ik pas niet meer op de pony's , momenteel rij ik alleen op een paard die ik hartstikke lief vind ! ;)

juliexxxx

Berichten: 547
Geregistreerd: 31-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:13

love_horse1 schreef:
juliexxxx schreef:
Had ik vroeger ook altijd maar nu rijd ik niet meer op andere paarden alleen op mijn paard.
Ik heb geen stress om op mijn paard te rijden omdat ik haar vertrouw waarschijnlijk ligt het aan ponys die je niet kent waar je op moet rijden :)



Ik pas niet meer op de pony's , momenteel rij ik alleen op een paard die ik hartstikke lief vind ! ;)

Aaah oke :) Hoe vaker je erop gaat rijden hoe minder stress

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:14

juliexxx
[quote="love_horse1 schreef:
juliexxxx schreef:
Had ik vroeger ook altijd maar nu rijd ik niet meer op andere paarden alleen op mijn paard.
Ik heb geen stress om op mijn paard te rijden omdat ik haar vertrouw waarschijnlijk ligt het aan ponys die je niet kent waar je op moet rijden :)



Ik pas niet meer op de pony's , momenteel rij ik alleen op een paard die ik hartstikke lief vind ! ;)

Aaah oke :) Hoe vaker je erop gaat rijden hoe minder stress[/quote]

Vandaag ga ik weer rijden ik rij elke zaterdag ;) , ik ben nu al best wel een beetje zenuwachtig, ik heb ook een beetje dat gevoel als we moeten gaan galopperen! (We galopperen met zen allen)

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:18

Als eenmaal de galop voorbij is voel ik mij niet meer zenuwachtig, ik denk dat ik heel eeg zenuwachtig ben voor de galop aangezien bijna altijd alle paarden door elkaar gaan rennen omdat ze niet willen en in het midden en op de hoefslag stil gaan staan, uiteindelijk lukt het galopperen wel ;)

juliexxxx

Berichten: 547
Geregistreerd: 31-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:20

love_horse1 schreef:
Als eenmaal de galop voorbij is voel ik mij niet meer zenuwachtig, ik denk dat ik heel eeg zenuwachtig ben voor de galop aangezien bijna altijd alle paarden door elkaar gaan rennen omdat ze niet willen en in het midden en op de hoefslag stil gaan staan, uiteindelijk lukt het galopperen wel ;)

ik ben ook iemand die steeds strest voor te galopperen, als het gaat prive les nemen?
Zodat je galop alleen al goed is en je dan geen zorgen moet maken wanneer die andere ponys zitten te crossen

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:23

juliexxxx schreef:
love_horse1 schreef:
Als eenmaal de galop voorbij is voel ik mij niet meer zenuwachtig, ik denk dat ik heel eeg zenuwachtig ben voor de galop aangezien bijna altijd alle paarden door elkaar gaan rennen omdat ze niet willen en in het midden en op de hoefslag stil gaan staan, uiteindelijk lukt het galopperen wel ;)

ik ben ook iemand die steeds strest voor te galopperen, als het gaat prive les nemen?
Zodat je galop alleen al goed is en je dan geen zorgen moet maken wanneer die andere ponys zitten te crossen



:j

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:24

Ik ben altijd een beetje gestrest of het wel goed zou gaan, enzo, gaat over als ik
er eenmaal op zit. Volgensmij hebben meer mensen hier last van!

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:31

Lieshorses schreef:
Ik ben altijd een beetje gestrest of het wel goed zou gaan, enzo, gaat over als ik
er eenmaal op zit. Volgensmij hebben meer mensen hier last van!



Dit heb ik ook :j , ik ga nu naar de manege eerst men verzorgpony verzorgen daarna rijde