Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

staat ze met regen dan ook in de stal? Het is een haflinger nota bene, die kunnen zeker tegen regen.
wandelen bij de bomen, in de bak spelletjes doen, verzin wat..
zoeensep schreef:ja srry hoor maar ik heb laatst een ongeval gehad IN de regen waardoor hij daarom een week lang niet op de weg mag(hard ondergornd) en daardoor word hij dus bang als het nat weer is en als je dat niet gelooft doe j benst maar ik weet wat de fieten hier zijn en JIJ niet.
crystal1 schreef:gewoon lekker rijden in de regen, je smelt niet, en de meeste paarden vinden het ook niet erg.
zelf zorg ik altijd dat ik een regenjas op stal heb...
als het echt heel slecht weer is en het hagelt echt dan ga ik rondjes door stal lopen (gelukkig hebben we een hele grote en lange stal) zodat hij toch lekker zijn beweging heeft.
lekker tutten, de manen en staart netjes maken, hoefrandjes netjes strak knippen...
een kijkje nemen in de kast wat er ev weg kan en nog meer opruimen
Kan je nu niet rijden ivm met je enkel, of omdat je paard ''bang' is voor regen?
Ik laat ze altijd lekker staan als het slecht weer is, daar wordt ik zelf ook niet blij van. Dus enkel de verzorging en een kriebel over de bol.