Nou de pony moet ook nog zijn hoofd omhoog kunnen doen, dus dan zal het niet zo'n grote pony kunnen zijn denk ik. is de hoogste of de laagste kant 1.50?
Sjolvir
Geplaatst: 23-05-11 19:46
En is die 1.50 het hoogste of het laagste punt? En hoe groot is die stal? En hoe groot is de oppervlakte onder hoger dak? En hoe hoog is dat dan?
Overigens heel vervelend uitmesten onder zo'n laag dakje en voor je stalklimaat is het ook funest.
Wat is denken jullie de max. Schofthoogte die erin past?
xHaithi
Geplaatst: 23-05-11 20:18
Wel, men zegt het hier toch, een shet x) Je zal er zeker en vast geen Dpony in kunnen steken en een C zal misschien ook nog te groot zijn. Dan zit je al sowieso bij een Bpony en die is max 127 cm schoft.
Daarbij is 2 x 2,5 oppervlakte echt niet veel dus voor een grote pony sowieso te klein, of je dak nu 2 meter hoog is of 1,5 meter.
Hallo allemaal, Ik zou graag een Welsh Pony aan willen schaffen. Nu kreeg ik net te horen dat het dak afloopt en dus de ene kant hoog is en de andere kant is het maar 1.50m de stal is 2m bij 2.5m mijn vraag is dus tot welke schofthoogte zou hier een knol inpassen? Groetjes
TS vraagje, hoe hoog is de hoge kant? En loopt het dak af over de 2 m zijde of de 2.5 m zijde?
pluklief
Geplaatst: 23-05-11 20:21
Een shetlander, een grote B pony kan zich nauwlijks omdraaien in een stal van 2 bij 2.5. Moet zeggen dat ik de oppervlakte van de stal ook te klein vind voor shet.
Ik zoek nu dus naar een B-Pony.. Als iemand zo'n verhoudings tabel zou hebben dan zou ik ongeveer kunnen weten wat de stokmaat van de nieuwe pony zou moeten zijn. Weet iemand iets?