Citaat:
Toen we hem kregen was hij in het begin wel wat angstig maar dit veranderder al snel naar wat vrolijker ( ook naar andere honden was hij heel erg onderdanig, dit is nu al veel minder ) Hij was in het begin wel blij wanneer mijn vader er was. nu is hij bang voor mijn vader gromt soms naar hem en heeft hem ook al eens in ijn kuit gebeten toen hij van hem wegliep. Mijn vader heeft hem echt nog nooit geslagen of bang gemaakt.
Klinkt precies als mijn border die nu vandaag 1 geworden is.
alleen doet hij dit niet bij mensen maar sinds 2 maand reageerd hij zo op de stofzuiger
nog nooit heeft ie een enge ervaring met dat gekke ding gehad maar nu hapt ie er naar en word ie helemaal gek wat voor mij in het begin ook op angst en onderdanigheid leek.
Ben er gelukkig snel achter gekomen dat ie de stofzuiger aan het drijven is dus ben begonnen met dummy's in het water aporteren
Stofzuiger is nu niet intressant meer en in huis is hij nu lekker rustig voor zover een 1-jarige doerak dat kan zijn.
En idd...vergeet die puberteit ook niet he, die van mij vergt op dit moment ook het uiterste van me