Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluttersput schreef:Ik zou n morning after doen, er zijn al zoveel pups overal, waarom dan nog een nestje...
ELpatcho schreef:Pluttersput schreef:Ik zou n morning after doen, er zijn al zoveel pups overal, waarom dan nog een nestje...
Dat vroeg ik helemaal niet en daar wil ik het ook niet over hebben!
ELpatcho schreef:Pluttersput schreef:Ik zou n morning after doen, er zijn al zoveel pups overal, waarom dan nog een nestje...
Dat vroeg ik helemaal niet en daar wil ik het ook niet over hebben!
Whitepanther schreef:Nou nou iets minder veroordelend mag ook wel.... pfff iedereen mag toch wel eens twijfelen en vragen over ervaringen ze komt niet voor niets eerst op het idee de morning after pil te halen....
Keeva schreef:![]()
Ja hoor, kan prima tegen kritiek, ik haal alleen even de regels van BB aan omdat ik al aan zie komen dat TS hier weer tot de grond toe afgebrand wordt.
En nee, heb geen ambitie om mod te worden, heb het veel te druk als broodfokker
detour schreef:Hey meid,
als je toch overweegt een nestje te willen, bel dan ff de DA, van labs is het bekend dat ze HD kunnen hebben of bv problemen met de ellebogen, bouvier afwijkingen zou ik niet weten.![]()
Als je echter zeker weet dat er animo is voor de pups zie ik het probleem ook niet.
Vind ook dat Keeva groot gelijk heeft; het is niet de issue hier of er teveel honden zijn in NL of niet.![]()
Voor de wereldverbeteraars: Feel free, en stimuleer onze agrarische buren hun katten te laten helpen.![]()
Heb zelf een prachtige zeer lieve Jack Russel waar mensen een pup van willen maar omdat ik weet waar genetisch het gebrek zit in haar bloedlijn durf ik het niet aan.
Meestal zijn kruisingen echter taaier dan rashonden.![]()
Sterkte en als je het laat zitten plaats dan ff foto's over 9 weken, goed?
baroen schreef:detour schreef:Hey meid,
als je toch overweegt een nestje te willen, bel dan ff de DA, van labs is het bekend dat ze HD kunnen hebben of bv problemen met de ellebogen, bouvier afwijkingen zou ik niet weten.![]()
Als je echter zeker weet dat er animo is voor de pups zie ik het probleem ook niet.
Vind ook dat Keeva groot gelijk heeft; het is niet de issue hier of er teveel honden zijn in NL of niet.![]()
Voor de wereldverbeteraars: Feel free, en stimuleer onze agrarische buren hun katten te laten helpen.![]()
Heb zelf een prachtige zeer lieve Jack Russel waar mensen een pup van willen maar omdat ik weet waar genetisch het gebrek zit in haar bloedlijn durf ik het niet aan.
Meestal zijn kruisingen echter taaier dan rashonden.![]()
Sterkte en als je het laat zitten plaats dan ff foto's over 9 weken, goed?
kijk... men wil geen weerwoord, maar plaatst wel zulke opmerkingen...
en nou weet ik, ga ik hier weer op in, krijg ik een OW of komt er een mod inbreken dat het daar niet over gaat, prima hoor, maar zet dan ook niet zulke dingen neer, want dit is ten eerste wat achterhaald en een eeuwenoud praatje, ten tweede compleet afhankelijk van wat voor een kruising. ( hoe divers een genenpoel dus werkelijk is)
Citaat:Waarom ga je gewoon door? Als je het zo stinkmodder vind verlaat je het topic toch gewoon? Dit is geen aanval ofzo hoor dont get me wrong, maar ik snap je ff niet, als je het er niet mee eens ben, kwak dan niet vanalles op iedereen neer die vind dat de TS maar een nestje moetneme, moete hun wete ja toch wat kan JIJ er aan doen vanaf jou compuer? alleen WEER een modder topicbeginnen hier. Let it go.
baroen schreef:Citaat:Waarom ga je gewoon door? Als je het zo stinkmodder vind verlaat je het topic toch gewoon? Dit is geen aanval ofzo hoor dont get me wrong, maar ik snap je ff niet, als je het er niet mee eens ben, kwak dan niet vanalles op iedereen neer die vind dat de TS maar een nestje moetneme, moete hun wete ja toch wat kan JIJ er aan doen vanaf jou compuer? alleen WEER een modder topicbeginnen hier. Let it go.
uh? laat mij even gewoon op detour reageren en bemoei je daar niet mee, dank je wel