En de foto's vind ik ook mooi, maar *zeurmodus* ERG jammer van de vouwen in het achtergronddoek en de schaduwen, met een extra flitser/softbox had dat niet gehoeven . Zelf had ik ook een iets lager standpunt nog genomen, nu kijk je ahw nog teveel op de kat neer, terwijl het juist wat extra's meegeeft om omhoog te kijken naar de kat .
*zeurmodus uit*
Die laatste 2 foto's zijn qua houding van de kat prachtig gevangen!
je woont een beetje uit de buurt maar had het best eens willen proberen....
Die vouwen hoeven niet of veel minder zichtbaar te zijn met een kleinere scherptediepte en beter licht (een extra softbox/reflectiescherm/flitser). Overigens zeg ik niet dat ik het beter DOE, qua theorie weet ik alleen dat het beter moet kunnen. Nogmaals, ze zijn zeker niet slecht hoor en ik kan me ook voorstellen dat je er blij mee bent!!
Bij mij thuis werkt toch niet, dan zijn ze veel te veel bezig met andere dingen. Op een vreemde locatie 'hangen' ze aan de baas en krijg je veel meer voor elkaar.
Ik ga eerst m'n eigen katten wel een keer proberen, kijken of ik hier een redelijke opstelling krijg mocht dat ooit lukken dan laat ik het weten en ben je welkom! .
wooow (L) in love haha wat een mooie kat.. ben zo wie zo al gek van bengaals net als van de boskat. vind jou langharige bengaal drm ook super mooi (heb in je profiel gespiekt)