Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nikita_benno schreef:jeetje zeg ook fijn dat de eigernaar er dus niet naar om kijkt anders had dit arme beestje dit niet gehad.goed dat je nu zelf geen halsbandje meer omdoet ookal zijn ze nog zo leuk ik wil er ook graag 1 voor onze jonge poes maar doe het niet. hopen dat de eigenaar snel word gevonden en wat word er anders met het beestje gedaan? en complimenten dat je hem geholpen hebt al zouden de meeste mensen dat doen maar toch
wendyashley schreef:nikita_benno schreef:jeetje zeg ook fijn dat de eigernaar er dus niet naar om kijkt anders had dit arme beestje dit niet gehad.goed dat je nu zelf geen halsbandje meer omdoet ookal zijn ze nog zo leuk ik wil er ook graag 1 voor onze jonge poes maar doe het niet. hopen dat de eigenaar snel word gevonden en wat word er anders met het beestje gedaan? en complimenten dat je hem geholpen hebt al zouden de meeste mensen dat doen maar toch
Ik moest een formulier invullen omdat hij anders niet na afloop het asiel in mocht, ook niet geweldig zo'n asiel maar alles beter dan zo rond blijven lopen.
En ik vind het idd ook erg vreemd dat de eigenaar dit nooit heeft opgemerkt, of de kat moet helemaal niet meer richting huis zijn geweest.
Malenka schreef:Tja, een kwestie van goed in de gaten houden. een bandje (mits met elastiek om 'op hangen' te voorkomen) is echt niet verkeerd. (ik zelf ben juist niet zo voor het chippen) Je zult echter als jouw kat een bandje om heeft terwijl hij in de groei is wel moeten controleren of hij ruim genoeg zit. En ja, ik vind het wel een fijn idee dat mijn kat een bandje met kokertje om heeft. Om nog maar niet te spreken van het belletje dat onder andere vogeltjes waarschuwt dat hij er aan komt.
nikita_benno schreef:en anders zijn er vast bokkers die hem een goed huis willen geven asiel vind ik persoonlijk niks maar inderdaad beter asiel dan zo rond blijven lopen
sylaine4ever schreef:\werk zelf in een dierenwinkel (en heb de kattenafdeling)
ik bestel alleen bandjes met een easyklik dus iets een rukje en is los of de elastieke bandjes......als mensen een hondenbandje mooier vinden wijs ik hun op de gevaren van zulke bandjes,
maar zelf zou ik ook voor chippen gaan en geen bandje om.
hopen voor het katje dat het weer helemaal goed komt en de eigenaar het ook komt te weten
Jose22 schreef:Halsbandjes bij katten die buiten lopen is een enorm risico. Helaas zijn de meeste mensen daar gewoon niet van op de hoogte. Immers; zo'n zwart bandje met glittertjes staat toch hartstikke leuk? Ja, vooral op z'n begravenis....
Ik heb 4 jaar bij de Dierenambulance gewerkt en zo'n bandje veroorzaakt zo ontzettend veel leed.
Nee, geen bandjes voor mijn kat