Help, mijn hond heeft de bank kapot gevreten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

Help, mijn hond heeft de bank kapot gevreten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 10:35

Haha, nee hoor, geen hulp nodig.

Honden waren die dag wat langer alleen omdat we een nieuw bankstel waren halen, tenminste..mijn moeder, ik niet. Ze komen thuis, en het oude is helemaal kapot gevreten.

Ik weet alweer precies wat die hond had moeten denken..Eerst rollen in het laken die op de bank lag..met dr nagel een stuk stof kapot scheuren..dan komt ze tot de conclusie heyyy..die kan ook wel in mijn nest. Vervolgens trekt ze alle stof er vanaf, vind het nog niet warm genoeg..en begint rustig aan het schuim in de bank. Vervolgens is ze klaar, en durft ze van schrik niet meer in dr nest te liggen..ships..heb ik nou weer gedaan Clown

Gelukkig stond moeder met de nieuwe bank voor de deur en was het niet zo erg. Hond mag vervolgens niet meer op de bank, al zit de halve oude bank nu alsnog in d'r hondendeken hehe.

Boosdoener:

Afbeelding
Maar baas..Je moest er toch vanaf?

Guetta

Re: Help, mijn hond heeft de bank kapot gevreten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 10:37

Stout stout hondje!
Ik laat de mijne niet in de woonkamer als ik er niet ben.
Ben bang dat ik anders ook een ravage tegenkom.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 10:39

Hahahah! Gelukkig zou mijn hondje dat nooit doen.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 10:46

Ze mogen van mijn moeder nu ook niet meer alleen in de huiskamer, honden gaan met mand in de keuken. Als ze plassen is dat ook makkelijker op te ruimen, komt beter uit ook. Verder zit er nu een extra slot op de etens kast..want die honden werken samen met de kat..die alle deuren open kan doen Clown

Edit: Overigens heeft ze in het verleden bij mijn vader twee banken gesloopt, het hele zijl uit de huiskamer in centimeter stukjes gevreten (ook onder een kast die mijn vader in zijn eentje niet eens kan sjouwen). Ze heeft de houten muur aangevreten in het oude huis, en regelmatig het huis ook ondergezeken. Maar ach..tis een lief hondje Clown

Al was ze toen een pup..nu is ze al 9.

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:20

nou dan hoop ik niet dat je per ongeluk nu een keer de deur open laat staan als je even weg bent anders zie je straks het nieuwe bankje bij de lieve hond in zijn heeerlijke warme bedje liggen Knipoog

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:23

Nu kun je er om lachen maar wat als je hond straks de nieuwe bank onder handen pardon nagels en kaken neemt?
De hond ziet echt het verschil niet tussen een nieuwe of een oude bank...

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 14:00

meggiemeg schreef:
Nu kun je er om lachen maar wat als je hond straks de nieuwe bank onder handen pardon nagels en kaken neemt?
De hond ziet echt het verschil niet tussen een nieuwe of een oude bank...

Ach, het is mijn bank niet Haha! Nee, ik ben er echt niet bang voor hoor..ze woont ook niet bij mij, dus dat is verder niet aan mij. Dit is overigens bank nummer drie..in 9 jaar dan.. kan er wel om lachen, mijn moeder gelukkig ook.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 19:17

kan uit verveling zijn, of at scheidingsangst. Heeft de hond tijdens het alleen zijn genoeg verstrooiing en afleiding? Best ook voor je hem alleen laat een flinke wandeling gaan doen, zodat hij te moe is om te gaan vernielen.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 19:47

Oh nee hoor, ze doet het niet uit verveling oid..het is echt per ongeluk. Ze blijft ergens aanhangen met dr nagel door het joelen (rondjes draaien om een nestje te creeeren) waarna ze denkt hey dat is een leuk speleding..hap scheur weg bank.