Kathie is een Puli x hongaarse herder, 3 maanden uit, sinds een weekje uit Hongarije, en een voorbeeldige hond!
Mijn nichtjes zijn daar op vakantie geweest, en hoe zeer mijn tante het ook heeft gezegd "Geen honden mee terug, we hebben er genoeg" hebben ze er toch 2 mee genomen.
Tante wou ze niet hebben, die heeft er al 2, woont in een rijtjeshuis, 1e puppy had ze al verkocht, dat was een witte, en Billie was over. Ze komen veel bij ons, en neemt ze altijd de honden mee. Billie was heerlijk rustig, de ideale hond. Een geweldige pup, zinderlijk, luistert ontzettend goed.
We hebben altijd gevraagd om een hond, maar ons gezin was te druk, was het excuus.
Maar mn moeder zag hem helemaal zitten. Nu heeft ze haar gekregen van mn vader. Maar ze vond Billie geen meisjesnaam. En ze is altijd gek op de naam Kathie, dus is ze omgedoopt naar Kathie, waar ze nu al naar luistert. [Terwijl ze vanavond 20:30 hier pas was.]
Het is een geweldige hond! Grote van een JackRussel, maar ontzettend rustig. Een hele goeie dame.
Ben ontzettend wijs met haar!
Ben benieuwd wat haar vacht gaat doen. Puli's hebben dreads. Ben benieuwd wat dit gaat worden, ze heeft wel dikke vacht!
[Foto's zijn geupload in mijnalbum, met andere uploadprogamma's heb ik altijd ruzie, dus maar even wat mindere kwaliteit!]

Ze heeft ontzettend veel lange haren onderaan haar oor

Die oortjes

Illegaal, mevrouw mag niet op de bank

Oei oei oei!

Ziet vanalles

Helemaal

Ik ben verkocht! Ik ben niet zo gek op kleine hondjes, maar ze is zo schattig en zo leuk!