Om maar even te vermelden dat het hiet gaat om een ongepland nestje maar wel welkom is.
Wij zijn eigenlijk een officiele fokker van de dwergschnauzer in de kleur zwart/zilver. Dat wil zeggen dat we aangesloten zijn bij de rasvereniging en uitsluitend fokken fokken met ouderdieren die voldoen aan de eisen die de club stelt.
Aangezien ikzelf vond dat onze Pablo(onze enige middenslagschnauzer peper en zout) geen puppies mocht krijgen aangezien ze nog niet getest was op HD en nog niet geshowd is geworden was zij het daar absoluut niet mee eens.
Mevrouw was dus loops en als de dames hier loops zijn gaan de heren naar mijn ouders, aangezien onze tuinen aanmekaar grenzen.
Tussen de tuinen zit een hek en een poort en toen ik onze pasgeboren dochter in bad aan het doen was en boven lekker met haar in de weer was, is mevrouw Pablo ertussenuit geknepen en vond ik haar toen ik beneden kwam aan de andere kant van het hek bij mijn ouders in de tuin

Oje, hoe lang had ze daar gelopen??? geen idee dus. Ik wist dus ook niet of er wat gebeurd was.
Maar goed als er wat gebeurd zou zijn ik laat ook niks wegspuiten aangezien de teef er erg ziek en zelfs een fikse baarmoederontsteking aan over kan houden, ook omdat ik niet wist of er wat gebeurd zou zijn ga ik dit dus ook niet voor niks doen.
Nou, afwachten dus maar en ja hoor Pablo werd dikker en dikker en er zijn dus babies in de maak

We zijn dus benieuwd wat er uit gaat komen zijn het zwart/zilvers, zijn het peper en zoutjes, is het dwerg, is het midddenslag???
ze is van het weekend uitgeteld dus de dagen zijn we aan het aftellen.
zie hier onze aanstaande mama blakend van gezondheid hier showd ze trots haar dikke buik.

En hier een van de schuldigen en wie tja geen idee. Wie kijkt er het onschuldigst