Na vier maanden vechten heeft ze het vanmiddag dan toch op moeten geven, onze lieve Amar. Ze kon het niet winnen en dat wisten we allemaal, maar het is verschrikkelijk moeilijk.... Amar, rust maar uit, je hebt het verdiend meisje......
Sterkte meid! Het zag er me een prachtige lieve hond uit! Zoals ze knuffelt met jouw kindjes en de andere hond... Het zal een groot gemis zijn maar het is beter zo...
Sterkte. Ze is niet oud geworden hè? Was ze ernstig ziek?
Nee, was nog maar 7 jaar........ze was heel ernstig ziek, ze had gedilateerde cardiomyopathie, een hartprobleem wat helaas niet te genezen is. Vier maanden geleden kwamen we er achter en nu is ze gewoon weg....
Dank julle wel. En inderdaad, Amar was een enorme tuttebol, dat is wel een goed woord. We werden vaak helemaal gek van haar, omdat ze 24 uur per dag aandacht wou en dat ook opeiste, of je wilde of niet. Maar ik zou haar nu wel die aandacht willen geven.......
Jammer dat ik haar niet heb leren kennen Diablo. Ik wens je weer heel veel sterkte en hardstikke mooi dat ze feitelijk wel voor altijd bij jullie blijft. Een heel mooi gebaar van jullie....