poes bij 2 gecastreerde katers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

poes bij 2 gecastreerde katers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 19:33

Wie het weet mag het zeggen.

Wij hebben 2 je-weet-wel-katers van bijna anderhalf. Nou zit ik er dus aan te denken om een kittenpoes erbij te nemen. Maar kan dat wel?
Ze komen geen van beide buiten (woon aan een 80 km weg in de randstad) en zijn heel aanhankelijk.
Ze zijn relatief vroeg gecastreerd vanwege het verspreiden van territorium en gewoon het haantjes gedrag. Daarna er eigenlijk nooit meer last van gehad.

Ik ben dus benieuwd. Haal ik mij heel veel problemen op mijn nek of zal het allemaal reuze meevallen?
Ervaringsdeskundige, help!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: poes bij 2 gecastreerde katers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:34

je komt erachter als je het uit probeert. Dit kun je niet van te voren weten. De een reageert er prima op en de ander wil het absoluut niet hebben.

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:36

Hallo'
Ik heb veel ervaring met kittens-katten enz
Ik denk dat het geen kwaad ken,let er wel op dat ze niet geen spelen voor een grote kat kan dat spelen zijn voor een kleine lijkt dat op vechten.
En doe ervoorzichtig mee dat ie niet naar buiten kan.
Krijgen we foto's als je ereentje heb???

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 19:40

Absoluut! Het is allemaal nog niet zeker. Een kennis van mij neemt een poesje maar mocht haar dochter er onverhoopt allergisch voor zijn nemen wij haar over. Ik denk ga het eerst even navragen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:17

Poezen en (geholpen) katers gaan beter samen dan 2 poezen of 2 katers zelfs Ja Vooral als je ze van kleins af aan laat wennen zal dat vast wel lukken.

Veel succes en plezier Knipoog