loop ik net naar buiten voor de laatste ronde.. Lima en Mambo ALTIJD aangelijnd!! naar het uitlaat stukje ( miezerige paar vierkante meter maar goed.. ze kunnen nergens anders heen hier midden in de woonwijk in rotterdam..
ben ik bijna bij het stukje, zie ik een vrouw met 3 honden lopen.. 2 grote honden en 1 wat kleinere en nu weet ik dat ze der altijd 1 los heeft lopen.. maar op dat moment was die nog aangelijnd.. ze ziet mij, ik wacht achter een auto zodat mijn hondjes haar hondjes niet zien want dan word het 1 groot feest, maar niet heus
ze stond bij het uitlaatstuk en ik ben de andere kant er maar langs gelopen zodat we elkaar niet hoefden te kruissen..
maar die domme doos heeft dus gewoon 1 hond los!!! die dus totaal NIET luisterd!! en toen was het 1 groot feest dus!! blaffen, trekken!! en die hond kwam maar dichterbij! en aangezien mijn honden niet zo goed over weg kunnen met andere honden heb ik ze dus maar mee getrokken!!
maar wat doet die domme koe??!!! loopt ze gewoon ACHTER ME AAN!!! MET DIE LOSLOPENDE HOND!!!
snappen mensen het niet ofzo?? word hier ZO MOE van!! HOUD GVD gewoon je hond aan de lijn! en VOORAL binnen de bebouwde kom en VOORAL als hij niet goed luisterd!!!!

sorry moest ff me frustratie kwijt!!