kunnen ratten buiten. Ons mam er ik net ruzie omdat ik niet kan slapen door ze. Mijn zus is weg voor 1 nacht en daar zijn ze echt van. nu vroeg ik me af ofdat ik de ratten buiten in het konijnenhok kan doen. (zit het konijn niet meer in)
Ratten kunnen best buiten Onze ratten hebben het buiten 3 jaar volgehouden in een enorm hok (wel met een hoog nachtverblijf, een koelbox, en veel nestelmateriaal)
Ik neem aan dat jouw zusjes ratjes het niet gewend zijn om buiten te zijn? Dan zou ik het dus niet doen Daar is het nu wel een beetje koud voor.. Daarnaast is een konijnenren verre van geschikt (ook met deken). Kun je ze niet tijdelijk in een andere kamer zetten?
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 26-08-08 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 26-08-08 16:22
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt
ze zijn niet echt luidruchtig maar ik kan gewoon niet slapen om maar het kleinste ding. Dat wist ik eerst niet. Maar ik huis te houden is gewoon geen optie, mijn moeder is er als de dood van. En hij stond nu 1 dag op de gang. En mijn moeder werd helemaal gek omdat de ratten haar aan keken
Tsja, opzich kan je er na een tijd wel aan wennen. Dan slaap je er gewoon doorheen. Ik hoor mijn fretten bijvoorbeeld 's nachts ook totaal niet meer, slaap er gewoon doorheen.