Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Een Fret misschien?
Ik weet niet of dat veilig is. Fretten lijken me wel heel leuk ja. Nikka schreef:Heb ik ook aan gedacht ja, we hebben een hele ruime vogelkooi staan nog van vroeger, ik weet verder alleen het fijne niet af van deze dieren.Valkparkieten?

Temeraire schreef:Fretten hoor je eigenlijk met zijn tweeen te houden. Het zijn natuurlijk wel roofdieren dus weet niet in hoeverre hun roofinstinct opspeeld als ze een konijn ruiken.
Een chinchilla wordt wel ouder maar heeft volgens mij niet de intelligentie zoals je van ratten/fretten verwacht.
Want het blijven echte rovers natuurlijk.

Een enkeling is wel liever alleen maar het grote gros moet echt samen gehouden worden. Dan zijn ze ook veel actiever en levendiger en kunnen ze echt fret zijn.
ze slapen echt heel veel maar nachtdieren wil ik ze niet noemen. Zijn dieren die goed kunnen switchen en zich aanpassen aan het leven van ons mensen. Equidea schreef:Nikka schreef:Heb ik ook aan gedacht ja, we hebben een hele ruime vogelkooi staan nog van vroeger, ik weet verder alleen het fijne niet af van deze dieren.Valkparkieten?
Komen ze ook echt bij je zitten en om aandacht zeuren als je ze los hebt vliegen of zijn ze ook weer niet zo tam?