Kater en kater-kitten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kater en kater-kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:03

Ik ga binnenkort tijdelijk begeleid wonen en daardoor moet ik een aantal maanden zonder mijn katertje doen .
Ik woon nu bij mijn oma , maar die heeft geen behoefte voor het katertje te zorgen aangezien hij ook niet een van de liefste is .
Nu ga ik hem waarschijnlijk voor die aantal maanden bij mijn oom plaatsen , maar die heeft al een oudere kat van 8 of 10 , weet het niet meer presies .
We gaan eerst kijken of het wel gaat maar hoe kan ik dat het best doen ? Gewoon binnen losgooien en kijken hoe het gaat , of eerst aan elkaar laten ruiken en eentje in de bak laten ?
Kan het zowiezo wel dat je een katertje van nu 5 maanden ongeveer ineens bij een kat die altijd alleen is geweest [ zie : de afgelopen 7 jaren ] zet ?

Als iemand anders behoefte heeft een aantal maanden op een katertje te passen hoor ik het graag Clown

_iza_

Re: Kater en kater-kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 17:14

Ik heb een tijdje geleden ook een kitten genomen en bij mijn kat gezet die tot zijn vijfde altijd zonder andere katten is geweest. Het is goed gegaan, maar ik heb wel veel tijd genomen om ze aan elkaar te laten wennen. Als je ze gewoon bij elkaar zet kan het goed gaan, maar het kan ook mis gaan. En als het eenmaal mis is gegaan is het lastig om het weer goed te laten komen. Als details wilt weten over hoe ik het heb aangepakt en verdere tips nodig hebt moet je het maar even laten weten.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 17:59

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:02

ik heb jong spul eigenlijk altijd gewoon neergezet en het ze uit laten zoeken onderling. altijd prima gegaan

mocht je echt omhoog zitten wil ik hem evt wel een paar maanden nemen, maar wil dan wel vergoeding voor zijn eten want zit krapjes