Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jetje1985 schreef:Onze kittens vinden het ook lekker, maar ik hoor wel eens dat er te weinig goede voedingsstoffen inzitten.
en ze was wel lekker actief en niet dik ofzo hoor 
......Als ze straks 1 jaar zijn dan ga ik over naar Whiskas en ander voer. Nat voer geef ik ze 1x per maand ofzo, echt als extraatje! En ik meng steeds zodat het niet van die verwende beestjes worden die alleen maar duur voer willen eten

De duurdere merken eet hij wel, maar alléén als het moet en als hij echt trek heeft. Juist het eten van de aldi vindt hij heerlijk, dat is ook altijd zo weg
Mariannedeb schreef:Mijn kat is juist andersomDe duurdere merken eet hij wel, maar alléén als het moet en als hij echt trek heeft. Juist het eten van de aldi vindt hij heerlijk, dat is ook altijd zo weg
Mariannedeb schreef:Mijn kat is juist andersomDe duurdere merken eet hij wel, maar alléén als het moet en als hij echt trek heeft. Juist het eten van de aldi vindt hij heerlijk, dat is ook altijd zo weg
Juist, omdat ze eraan verdienen. Je wilt niet weten hoeveel troep en dieronvriendelijke dingen dierenwinkels verkopen. Als zij maar winst kunnen maken, vinden ze het wel best.