Ik vang kittens op voor een organisatie (www.dieronderdak.be)
Het moet allemaal beetje betaalbaar blijven want eten en kattebakzand betaal ik geheel zelf,
ik ben nog jong en op momenten heb ik hier soms nabij de 10kittens en die eten nogal wat af

Zeker aangezien ik zelf ook dieren heb(vb duitse dog die niet weinig eet)
Momenteel geef ik brokjes van de Aldi(wel de iets duurdere, diegene in versheidzakken zonder kleurstoffen),
ze doen het er goed op maar eten immens veel en tjah, ook veel uitwerpselen dus, wat dus ook veel verbruik kattenbakvulling geeft.
Ik vraag me af of ik eigenlijk niet beter/goedkoper af ben met meer kwaliteitsbrokjes, geen friskies/whiskas of dat soort spul vol kleurstof, dan heb ik liever die van aldi.
Iemand ervaring met bepaalde brokken? en hoeveel verbruik ongeveer en hoeveel betaal je voor een zak van ...kg?
Meestal heb ik al wat oudere kittens, en in de toekomst misschien ook volwassen katten, dus in principe kunnen ze prima op volwassenvoer.
Op dit moment zijn mijn jongste kittens 15weken ongeveer.
Ohja, geen versvoeding, sommige katten zijn erg kieskeurig, en willen dan alleen versvoer bij de nieuwe baas, dat is niet de bedoeling. + moet betaalbaar blijven