Manden etc voor goed doel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wesseltje

Manden etc voor goed doel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 00:34

Ik heb hier een mand, een mooie ligbak, en wat halsbanden, en speeltjes voor honden die ik niet meer gebruik.
Nu wilde ik het naar de stort brengen, maar bedacht me eigenlijk of ik er geen organisatie oid blij mee kan maken..

Wie weet welke organisaties erop zitten te wachten?? en die het dan ook op komen halen, aangezien de ligbak en mand niet klein zijn Knipoog

Aradis

Re: Manden etc voor goed doel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:35

Asiels of hondenpensions misschien? Gewoon even 1 in de buurt bellen ofzo Knipoog
en anders gratis op MP zetten Knipoog Dan ben je er ook vast snel vanaf en heeft iemand er nog plezier van

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 12:57

Op zich zijn wij er altijd blij mee, alles gaat dan naar Turkije of roemenië, daar hebben ze meestal niet zoveel spullen. Halsbanden zijn ook altijd welkom aangezien we wel eens opvanghonden krijgen en die moeten we ook leren aan een riem lopen. Ook sturen we die naar de asiels in het buitenland.
Ik weet niet waar je woont, maar als het niet aan de andere kant van Nederland is zou ik het op kunnen halen. Maar asiels in de buurt willen het misschien ook als je dat liever doet.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 12:58

Veel nederlandse asiels zijn er ook blij mee Ja

Gewoon even rondbellen.

Ik ga binnenkort ook met wat kattenspul erheen Lachen