Katertje beledigen ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Katertje beledigen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:28

Nou ik zat net zo te spelen met me katertje of ook wel hond [ ja zo gedraagt hij zich vaak ] .
En dan gooi ik zijn muis naar buiten en dan pakt hij het met zijn mond en komt hij het weer terug naar mij brengen of legt het ergens neer in me buurt , dan pak ik het weer en gooi ik het weer weg .
Nu kwam der ineens wat in mij op , omdat ik ooit een keer had gehoort dat een kat als hij een muis of vogel had gevangen hij het je kwam brengen om je te bedanken of iets in die buurt .
Nu dacht ik , is het dan niet heel gemeen als hij dat denkt en dat ik telkens zijn muisje die hij me komt brengen weer rustig naar buiten gooi ? Clown

Juut

Re: Katertje beledigen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:09

Hahaha, ergens wel ja. Maar als je kat zich als hond gedraagt... Clown

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:15

Mijn katten doen dat ook.
Zodra ik dat speeltje oppak om weg te gooien, gaan ze al op een afstandje staan net zoals honden dat doen.
Gooi ik het niet snel genoeg, dan willen ze me wel even helpen herinneren dat ik op moet schieten door luid te miauwen of door het uit mijn handen te halen en nog een keer in mijn schoot te gooien.

Conclusie: ik word gepest door mijn katten, die mij niet rustig op de bank willen laten zitten. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:32

Haha oke , is wel jammer dat ik niet weet hoe hij het bedoelt .
Of hij der echt bij denkt van ja we spelen , of dat hij denkt van naja ik breng me baasje telkens wat en ze gooit het rustig weg alsof ze het niet waardeert .

Ja als ik het niet snel genoeg gooi heb ik een kat in me vingers hangen haha .

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:37

Ik denk wel dat ze het verschil zien tussen spelen met een plastic muis en het vangen van een levende prooi als kadotje.
Je kan het ook wel aan de ogen zien of ze stralen van speelsheid of dat hij naast zijn prooi gaat zitten met een trotse blik van ben ik nu niet braaf.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:42

Oh dat doet de mijne ook, maar dan moet ik de muis (of tampon (in verpakking natuurlijk)) de trap af gooien, en als ik niet snel genoeg ben gaat hij op me bed lopen stampen dat ik op moet schieten. Dus zal wel niet echt beledigend zijn, anders doen ze het niet meer denk ik.