help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marialva

help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 12:47

hallo

in de nacht van 15 op 16 augustus is onze auto aangereden door een dronken vent Boos! door de enorme knal schoten wij uit bed en deden het raam open, waar van onze kat zo erg schrok (ook nog van de klap)dat hij vanaf 1 hoog naar beneden viel Huilen in de omgeving van de reeshof in tilburg, mogelijk is bobby gewond en erg in paniek hier een foto van onze kat mochten mensen hem zien bel me dan AUB het verdriet is heel erg groot Huilen hij is al overal opgegeven als vermist en hebben we overal posters opgehangen!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ann op 17-09-08 10:13, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: Plaats toegevoegd aan titel / update toegevoegd.

dennisje

Re: help ons AUB bobby te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:48

jeetje zeg ik woon daar helaas niet in de buurt maar alsnog veel sterkte met zoeken

Laurens1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:13

Oh jee, jammergenoeg woon ik ook niet in de buurt, anders had ik zeker willen helpen.
Hopelijk vindt iemand hem, succes met het zoeken!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:23

Ik ga vanavond naar Tilburg naar de Reeshof, ik zal mijn ogen goed open houden voor je en eens navragen of iemand iets gezien heeft.

Ik hoop dat je Bobby snel weer terug hebt Ach gut

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:39

Wat een naar verhaal zeg!
Succes met de zoektocht en veel sterkte ermee.

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:55

Wat erg voor jou en Bobby!
Ik woon helaas niet in de buurt en kan je dus niet helpen, maar ik weet niet of ik de enige ben maar ik vind op de foto's de kleur niet echt duidelijk. Is hij licht grijs of is het een rode-creme kleur? misschien is dat wel handig voor het "zoeken"

Succes, ik duim voor je

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 14:07

allemaal heel lief van jullie de foto dat hij ligt is op d dag van verdwijning gemaakt Huilen hier fotos van 1 maand terug toen hij nog kleiner was maar hij heeft nog steeds de zelfde kleur!

we zijn echt kapot van verdriet ons dochtertje van 6 heeft ernstige nacht merries en loopt veel te huilen dat ze hem zo mist, ik zelf ook mis hem zo verschrikkelijk Huilen

hier de fotos let op het is de zelfde kleur alleen is hij nu wat groter!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:13

achh gossie! Helaas woon ik ook niet in de buurt maar hoop zo dat je hem terug vind....mooie kat hoor! Sterkte.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:40

wat een mooie kat, hoop dat jullie hem gauw weer terug hebben Lachen

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 14:58

het ergste is dat we hier in de buurt ook rondvragen en dan hoor je mensen zeggen :"nou als ik die vindt krijg je hem niet meer terug zo mooi vinden we hem" Boos! Boos! daar wordt ik dan echt heel verdrietig van, en meschien is het dan wel een grapje , maar zo komt het bij dan absoluut niet over, het is maar net hoe je over een andermans dier denkt? en mensen beseffen dan totaal niet hoeveeel leed en verdriet men de baasjes van het dier aan doen Boos! het is een kitten en nog een erg mooie en aparte ook, en snap ik heel goed dat hij erg vetederent is want ook ik viel als een blok voor hem, maar hij is van ons en daar horen andere vanaf te blijven toch???? ik spreek nu veel dierenartsen en krijg ik veel mails van mensen (omdat er ook een advertentie op MP staat) en bijna iedereen vreest het ergste, ik begin zelf ook het gevoel te krijgen dat we hem niet meer terug zien, ik ben er echt bang voor Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:01

Dat lijkt me eerder 'n grapje/compliment hoor, niks ergs aan...

Ik woon niet in de buurt, helaas. Sterkte.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:45

Ik zal mijn ogen openhouden, ik woon ook in de Reeshof.
Waar woon je ergens in de Reeshof (want die is behoorlijk groot Tong uitsteken )?

Hij lijkt heel erg op de kat van mijn zus, Brits korthaar ook?

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:49

Ach gut, veel sterkte! Ik woon niet in de buurt, anders had ik m'n ogen ook open gehouden.

Als katten zich ziek voelen (en weten/denken dat ze doodgaan) gaan ze meestal op een rustig plekje liggen om te sterven, bijvoorbeeld in de bosjes, al goed rondgekeken in bosjes ed?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:50

Helaas woon ik niet in de buurt. Heel veel sterkte en succes met zoeken. Ach gut

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:20

Het is wel een enorme mooie kat, ik heb niets met katten en ik vind hem zelfs wat hebben.
Mischien weet de plaatselijke dierenarts iets? Wie weet is er iemand mee langs geweest.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 16:27

urselin schreef:
Ik zal mijn ogen openhouden, ik woon ook in de Reeshof.
Waar woon je ergens in de Reeshof (want die is behoorlijk groot Tong uitsteken )?

Hij lijkt heel erg op de kat van mijn zus, Brits korthaar ook?

in de R buurt ja het is een britje Bloos

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:31

R buurt is een end van mij vandaan (D buurt)!
Maar ik zal mijn ogen ophouden als ik daar in de buurt ben. veel succes met de zoektocht nog!

Ik zou wel bij de dierenartsen een oproep plaatsen, die hebben meestal wel een prikbord of iets dergelijks. En ook oproepen lezen daar.
We hebben ooit een kat in huis 'gekregen' (die kwam gewoon ons huis binnen en vond het wel leuk met onze andere drie katten) en toen hebben we de eigenaresse teruggevonden door oproep te plaatsen bij alle dierenartsen in de buurt Ja

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:42

Ach jee!
Ik woon totaal niet in de buurt, maar ik wou dat ik wat kon doen Boos!:

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 16:43

urselin schreef:
R buurt is een end van mij vandaan (D buurt)!
Maar ik zal mijn ogen ophouden als ik daar in de buurt ben. veel succes met de zoektocht nog!

Ik zou wel bij de dierenartsen een oproep plaatsen, die hebben meestal wel een prikbord of iets dergelijks. En ook oproepen lezen daar.
We hebben ooit een kat in huis 'gekregen' (die kwam gewoon ons huis binnen en vond het wel leuk met onze andere drie katten) en toen hebben we de eigenaresse teruggevonden door oproep te plaatsen bij alle dierenartsen in de buurt Ja

heb al dat al gedaan zie mijn begin topic hij hangt in de hele Heyhoef en bij alle dierenartsen in de buurt en verder, hij is overal opgegeven als vermist waar ik het maar kon doen , heb hem op mn website gezet , mn forum en hier en een advertentie op marktplaats ik heb zelfs posters bij tankstations gehangen en komt hij volgende week in het reeshof krantje, ik hoop echt dat hij snel terug komt, het gemis wordt steeds erger ik slaap bijna niet, en heb de hele dag de voordeur openstaan zodat hij binnen kan,doe 5 a6 keer per dag een rondje door de buurt en snachts met een zaklamp, ik geloof dat ik niet meer kan doen, of oemand moet nog een aantal tips hebben?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:15

he wat afschuwelijk zeg..ik neem aan dat je kat gechipt is? geef hem meteen op in allerlei databases als vermist zijnde.
www.amivedi.nl heb je al een melding gegeven?

Heb vertrouwen. Tis een kleine ukkepuk nog zo te zien en mss is hij wel gedesorienteerd geraakt. Geen idee of jullie ook flats in de omgeving hebben? Houd de portieken ook goed in de gaten of hang in elke flatlift een flyer.
Katten kunnen gelukkig tijdens een val zich zo draaien dat ze weer goed terecht komen, dus met wat geluk gaat het hem goed.
Veel sterkte.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 17:32

Amy77 schreef:
he wat afschuwelijk zeg..ik neem aan dat je kat gechipt is? geef hem meteen op in allerlei databases als vermist zijnde.
http://www.amivedi.nl heb je al een melding gegeven?

Heb vertrouwen. Tis een kleine ukkepuk nog zo te zien en mss is hij wel gedesorienteerd geraakt. Geen idee of jullie ook flats in de omgeving hebben? Houd de portieken ook goed in de gaten of hang in elke flatlift een flyer.
Katten kunnen gelukkig tijdens een val zich zo draaien dat ze weer goed terecht komen, dus met wat geluk gaat het hem goed.
Veel sterkte.

zoals ik al eerder heb vermeld staat hij overal als vermist geregistreerd ook bij amivedi, en ja hij is gechipt Knipoog

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:36

Ik denk dat je nu wel alles doet wat je kan doen om Bobby terug te vinden Ach gut

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:02

Heb je evt al wat asiels en dierenklinieken gebeld?
Succes met zoeken!!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:11

ik denk dat je ook niet meer kan doen..Ik zou het ook niet kunnen waarderen hoor als mensen dat tegen je zeggen..en misschien van hen een grapje maar helaas ook weleens de waarheid!! (laatst nog een topic over geweest op bokt, ook een meisje die dr poes kwijt was..) Goed dat je ook s nachts op pad gaat! Ik hoop dat je hem terug krijgt!!

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:13

zal ook voor je kijken, maar kom niet zo vaak in de r buurt.. Scheve mond
Iig heel veel sterkte en hoop dat tie snel weer opduikt!