ik heb een boerenfoks van 13 jaar
Hij is altijd heel druk, blij, wilt spelen enz enz. je merkt niet aan hem dat hij alweer een dagje ouder is.
Nu sinds ik denk ongeveer een maand lijkt hij echt niet meer lekker in zijn vel te zitten.
Hij is heel angstig en schrikachtig, bijv. als je een stoel verplaatst en dat maakt wat geluid dan verschiet hij helemaal.
Ook als je hem wilt aaien legt hij de oren in zijn nek en staart omlaag en kijkt zielig omhoog.
Hij gaat ook vaak tegen de kast of tegen iets anders aanstaan alsof hij daar bescherming zoekt.
savonds komt hij wel af en toe weer gewoon op schoot zitten maar hij trekt zich nu veel vaker terug in zijn mand in de keuken om daar te gaan liggen.
Hij lijkt wel last van zijn poot te hebben, paar weken geleden is mijn oma erop gaan staan en liep hij mank. maar dit was smiddags weer over en hij rende er weer gewoon op rond.
maar laatst aaide ik hem over zijn poot en hij begon te piepen als een gek.
Hier gaan we donderdag voor naar de dierenarts.
maar nu is het ook dat als je hem gewoon aaid (dit is niet iedere keer als je hem aait) dat hij begind te janken.
Hij komt gewoon niet meer zo blij/gelukkig over en lijkt gewoon echt niet goed in zijn vel te zitten,
Iemand een idee waarom hij zulk gedrag vertoond?
Hier de link voor een foto van hem:
http://i55.photobucket.com/albums/g133/ ... 1219060207
alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door _Lonneke op 18-08-08 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt