Ik kan er nog niet zo heel goed over praten.
Dinsdagavond hebben wij helaas na een te lang en tot op heden nog steeds onduidelijk ziek zijn onze Chow Chow moeten laten inslapen. Op het laatst woog zij slecht 10 kg. Ze at al ruim 3 maanden niet meer, haar vacht viel helemaal uit. De dierenartsen hebben 2 maanden geleden bij ons erop aangedrongen om allerlei onderzoeken te doen, veel geld gekost tot geen enkel resultaat geleid.
Er werd niet duidelijk wat het dier mankeerde, wij vonden haar leven dieronterend en wilde er toendertijd een einde aan maken, echter de dierenartsen waren het niet met ons besluit eens, totdat het dinsdag dusdanig mis liep, alleen nog maar wit schuim braken e.d. dat wij weer naar de DA gegaan zijn en ze ons toch in het gelijkgesteld hebben en uiteindelijk Shanice eindelijk rust gevonden heeft.
Tot het moment dat zij ons defenitief verliet heeft ze praatjes vertoond en ze is daar zelfs nog achter de paarden aangegaan, want ze was stapelgek op paard....
Op een vrijdagavond in februari van het jaar 1999 kwam jij in ons leven.
Je kwam terecht in een moeilijke tijd.
Je moest ons blijdschap brengen, een lege plek opvullen die was ontstaan en zorgen dat we allemaal weer een beetje konden lachen……
En meid wat hebben wij een hoop mooie herinneringen aan jou overgehouden.
Je was zo’n ontzettend lieve, spontane, humorvolle hond……
Een einde zoals het jou gegeven is, dat heb jij niet verdiend, jou einde had zonder pijn moeten zijn en geen lange weg moeten hebben zoals het je nu gegeven is……
Lieve Nice ik mis je zo, ik jank de ogen uit mijn kop maar voel dat het goed is en jij nu je rust eindelijk bent gaan opzoeken……. Je bent You-Ca en Cindy gaan opzoeken, ik hoop dat ze goed voor je zijn
Nooit meer binnenkomen en zeggen hey Nice……
Nooit meer oortje krabben of bekkie poetsen……..
Nooit meer een wandeling vol frustratie’s omdat jij elk blaadje wil besnuffelen….
Nooit meer lust Nice een koekkie en ons ritueel uitvoeren…..
Nooit meer vlees op tafel…………..
Nooit meer…………………….. DAG NICE
http://mirandavandongen.hyves.nl/album/ ... 02/0/fW85/
Voor de mensen die op Hyves zitten,