Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Ik zou ook meteen naar de DA gaan als het echt zo pijnlijk klinkt.
Mss heel dom maar heb je al eens heel goed de kussentjes van die poot gecheckt?
Vanessa schreef:Schouder uit de kom misschien? Of iets dat op slot schiet af en toe?
harvestroos schreef:aangezien het een labrador is zou ik even haar elleboog checken.
als je recht voor haar staat pak je eerst haar goede poot en strek hem voorzichtig naar je toe.
daarna buig je hem voorzichtig naar achteren en omhoog.
daarna doe je het zelfde aan de andere kant.
merk je verschil bij inbuigen? (ik hoop het niet)
dan zou het nl haar elleboog kunnen zijn,komt helaas heel veel voor bij labjes.
hou oud is ze?
harvestroos schreef:aangezien het een labrador is zou ik even haar elleboog checken.
als je recht voor haar staat pak je eerst haar goede poot en strek hem voorzichtig naar je toe.
hou oud is ze?
PineApple schreef:harvestroos schreef:aangezien het een labrador is zou ik even haar elleboog checken.
hou oud is ze?
ben nu op mijn werk maar ik zal het vanavond even checken
ze is nu 6, eind december wordt ze 7.
We hebben haar via de labrador vereniging gekocht bij een betrouwbare fokker (Die fokt heel kleinschalig, toen we Saar kochten hadden ze maar 1 hondje waarmee ze fokten nu inmiddels 3. Maar ze staan goed aangeschreven)
Nikka schreef:Waarom blijf je het hier vragen en breng je niet gewoon een bezoekje aan de DA?
PineApple schreef:Nikka schreef:Waarom blijf je het hier vragen en breng je niet gewoon een bezoekje aan de DA?
Omdat mijn ouders het niet nodig vinden om eerder te gaan als we over 3 weken daar toch moeten zijn, voor voer. En ik dacht als ze hier op bokt misschien me wat duidelijkheid kunnen geven zou het fijn zijn.
Het ziet er niet heel ernstig uit ofzo, maar vroeg me gewoon af of iemand een idee had.