Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MandyR schreef:Misschien een beetje off topic maar, ik zal mijn katten buiten nooit iets om de nek doen. Als ze achter een tak, schutting of iets anders blijven hangen, hangen ze zich zelf op.
hestejente schreef:MandyR schreef:Misschien een beetje off topic maar, ik zal mijn katten buiten nooit iets om de nek doen. Als ze achter een tak, schutting of iets anders blijven hangen, hangen ze zich zelf op.
Niet als je een goed bandje (= met een elastisch stukje) hebt, dan kunnen ze zichzelf lostrekken omdat het bandje dan kan rekken zodat ze hun koppies eruit kunnen trekken
MandyR schreef:Verliezen ze het dan niet erg vaak?
hestejente schreef:Niet als je een goed bandje (= met een elastisch stukje) hebt,
MandyR schreef:Verliezen ze het dan niet erg vaak?
LiNdA1986 schreef:Als ik een kat zou hebben en die zou buitenkomen zal ik hem geen halsbandje of belletje om doen, is harstikke gevaarlijk.
Me buurvrouw heeft zo bijna haar kat verloren.
MandyR schreef:LiNdA1986 schreef:Als ik een kat zou hebben en die zou buitenkomen zal ik hem geen halsbandje of belletje om doen, is harstikke gevaarlijk.
Me buurvrouw heeft zo bijna haar kat verloren.
Als je even terug leest zie je dat ik dat ook al heb gezegd en dat daar de nodige oplossingen voor zijn genoemd.