Pluk.
Ik snap er niets van, we hebben haar van een boerderij bij mijn ouders gehaald en ze was altijd zo lief.
Kwam graag bij je zitten, altijd in het bed van mij en mn vriend en kwam écht alijd op schoot zitten.
De ouders van mijn vriend heben een zomerhuis in Zweden, waar we elke school vakantie een weekje vertroefen.
Het was nooit een probleem als we terug kwamen, blij om ons te zien en helemaal de oude.
Vanaf de mei vakantie is dat anders. De dag begint om half 8 en vanaf dat moment is ze alleen maar hels aan het schreeuwen dat ze naar buiten wil.
Als we dan uiteindelijk de deur open doen speert ze naar buiten, en zien we haar niet tot in de avond 8 uur.
Dan komt ze thuis, krijg ze eten en gaat ze slapen in de keuken, aaien is niet gewenst, dan zoekt ze wel een ander plekje op.
Als we haar mee nemen naar de slaap kamer waar ze eerst altijd lekker lag begint ze te schreeuwen en zoekt ze weer een plek op waar ze alleen kan zijn.
Ik snap er niets van, mijn vriend snapt er niets van. Maar leuk is het niet.
Weet iemand hier wát er met onze Pluk aan de hand kan zijn? Wáárom ze zo veranderd is?