probleempje ..mijn cavia in rui ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sayenti

probleempje ..mijn cavia in rui ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 10:42

hallo
sinds een tijdje geleden heb ik een cavia van mensen gekregen die er dringend vanaf moesten
ik zou het diertje enkele weken opvangen en dan een ander geschikt baasje voor zoeken
maar toen mijn zusje van 5haar zag wou ze haar houden dus besloten om haar tehouden
maar alleen in het kooitje von ik erg en dus ging ze overdag samen met konijnen naar buiten en savons in haar eigen hok maar sinds een week begin ik te merken dat ze bijna al haar haren loslaat (ze zit wel buiten)
maar onze hond (sintbernar) zou haar graag eens proeven en sta dus bijna dag en nacht aan haar hok
is dit van stress of rui ? verder is ze heel lief en ziet er helder uit ze gaan bena dagelijks op het gras van smorgens 10-11uur tot savons 20.00uur ze krijgt verder wortele ,radijsjes soms , sla ,kool, en konijnen eten cavia eten wil ze nemeer eten sinds een maand geleden ze eet samen met de konijnen en ze treurde omdat ze savonds weg gepakt werd dat ze niemand had en nu deeld ze mee het hok met 3konijnen waar ze zich prima met vermaakt

ik hoop dat ik een antwoord krijg dat ik kan gebruiken
Bloos
groetjes sayenti

sayenti

Re: probleempje ..mijn cavia in rui ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 11:11

niemand ?