dit zijn dipstaartje(2 jaar )zwart witte ex kater met een wit puntje aan z'n staart en blue (12 weken)rood/witte kater en in de blauwe mand ligt sarah 1.5 jaar
Laatst bijgewerkt door mr_blue op 05-08-08 10:16, in het totaal 3 keer bewerkt
eerst had ik sarah die in die blauwe mand ze was toen al9 maanden toen we haar kregen die was niet zo lief we hebben toen besloten dat er voor de kinderen een kat bij moest komen die wel lief is en niet gelijk uithaald we hadden toen al besloten dat sarah gewoon mocht blijven en dat de kinderen moesten leren haar gewoon met rust te laten en haar aaien als ze dat zelf wil en zo kwam dip bij ons die andere zwart witte we hebben ze bij elkaar in de kamer gelaten en dan 2 dagen flink blazen dip kwam uit een gezin van 6 katten waar niet genoeg eten was dus die was goed uitgehongerd en had meer interesse in een bakje met vlees dan in sarah haar geblaas dus sarah was snel klaar met blazen tussen door sarah laten steriliseren en daarna ging het gewoon goed sarah wil nog wel eens haar boze buien op dip botvieren maar die trekt zich daar niet veel van aan
toen kwam blue de rood witte kater op mijn pad en die heb ik ook gewoon in 1 keer bij de 2 andere gezet dip heeft zich gelijk over hem ontfermd met wassen en bij zich laten slapen (dip is een mannetje) en sarah heeft denk ik weer een paar dagen flink lopen blazen zowel naar blue als weer naar dip maar na een week ging het goed en 2 weken laten speelt sarah ook met blue en doet ze lief en als blue zich vies gemaakt heeft wordt die door sarah helemaal schoongemaakt en dat gaat best wel hardhandig maar daar is blue nu wel aangewend