ter herplaatsing: Engelse cocker - teef - 2 jaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

krak

ter herplaatsing: Engelse cocker - teef - 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 19:13

een vriendin herplaatst de hond van haar ouders. vandaar dat ik eventjes hier ook kom horen Knipoog je weet maar nooit he.

Heidi is al eens hier geweest, en toen klikte het van de eerste seconde met Krak en Sifra
het is een lieve, aandachtige hond die vraagt om aandacht, is dolenthousiast als ze mag spelen en ravotten maar ze loopt niet over een andere hond. toch niet over onze 2 kleintjes naar hun toe had ze geen enkele vorm van dominantie.
er is wel wat opvoedingswerk aan, in die zin dat ze moet leren wat een baas is en dat als die sommige dingen vraagt, ze ook moet luisteren. luisteren is niet enkel spelen, iets wat Heidi super graag doet dus met de correcte opvoedingsmethode heb je er echt een super hondje aan
Wij hebben op het punt gestaan om haar zelf te adopteren, maar toen kwam Saga in the picture.

Dit is wat Neske zelf over Heidi vertelt:
Citaat:
Met spijt hebben mijn ouders besloten het zusje van ons Loeka te herplaatsen . Ze heeft hier al eens gestaan en ze hebben het toen nog een tweede kans gegeven maar nu hebben ze een definitief besluit genomen.
Heidi is een lieve , sociale hond die veel aandacht vraagt en wegens tijdgebrek van mijn ouders en bijkomende problemen hebben ze dat niet .
Heidi heeft geen hondenschool gevolgt en kent dus zeer weinig tot geen commando's . Ze is heel wild , ze springt op , is enorm enthousiast .. Dit omdat mijn ouders zo weinig tijd voor haar hebben door familiale omstandigheden en uit werken gaan. Heidi heeft nood aan een grote tuin en mensen die veel met haar kunnen bezig zijn , is ook eigen aan het ras .. Ze is 2 jaar geweest van 29 maart , gechipt , niet gesteriliseerd (dit maakt me wel wat zorgen .. ) en in orde met alle vacinaties. Ze kent de bench en vertoefd er ook veel in omdat mijn ouders veel weg zijn. Het is een lieve meid en zeker nog een prachtige luisterende hond van te maken , mits er voldoende energie word ingestoken .

naam: Heidi
stamboom: neen
geslacht: vr
geboortedatum/geboortejaar: 29/03/2006
gecastreerd/gesteriliseerd: jachip/tatoo: chip maar is niet gesteriliseerd
entingen van dit jaar in orde: ja
eventueel medisch belangrijke aanvullende gegevens:geen
gedrag algemeen: zeer aanhankelijk, een knuffelkont , erg wild omdat ze haar energie niet kwijt kan
sociaal: ja
kan alleen zijn: ja
zindelijk: buiten in de tuin
bench gewoon: ja
kan mee in de auto: ja
kan met kleine kinderen:
kan met grotere kinderen: ja
kan met mannen: ja
kan met vrouwen: ja
kan met andere honden: ja
kan met andere katten: geen ervaring
kan met andere dieren, zo ja welke: geen ervaring
baknijd: neen
waaks: neen
sloopgedrag: soms om aandacht te vragen
hondenschool gevolgd: neen
gekende commando's:
zit: ja
af/ liggen: neen
sta:neen
volg:neen
dicht:neen
blijf:neen
voet:neen
voedselweigering:neen
zonder leiband wandelen: neen maar kan misschien nog aangeleerd worden
apport: soms

voor een foto, meer info of vragen, of voor de gegevens van de eigenaars, mijn pb staat open of je vraagt het hier maar Knipoog

AstraGirlie

Re: ter herplaatsing: Engelse cocker - teef - 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:34

komt dit hondje uit een asiel? Ik ken namelijk ook een cocker teefje die heidi noemde met de kenmerken die je opgeeft, maar die was binnen 3 dagen herplaatst.

krak

Re: ter herplaatsing: Engelse cocker - teef - 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 19:52

neen, ze hebben haar gekocht als pup en is nog geen seconde in een asiel geweest Knipoog