Afgeslachte Honden in Cody Wyoming....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Martine123

Afgeslachte Honden in Cody Wyoming....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 01:33

Wij waren deze zomer in de VS op vakantie en waren we ook een paar dagen In het plaatje Cody, in Wyoming, (vlak bij Yellowstone...)
Wij waren daar zaten daar dus gewoon in een restaurantje en ik zag in eens een hele belangrijke notice te hangen....
WARNING!
NOTICE!
ALARM!

ik denk wat is dit nou, ik lees het dus...
In de afgelopen weken zijn er in de BLM area (waar wilde mustangs enzo lopen) en state grounds (niemandsland) al 7 hondeneigenaren verschokt... er zijn al 7 honden and counting, op gruwelijke wijze afgeschlacht, niet door wilde dieren, maar door iets of iemand... there's someone out here who knows more about these heinous acts...
If you're not part of the solution, you're part of the problem....
Zoiets was het dus....
Boos! gewoon te erg voor woorden toch??? Ik vroeg me af of er hier meer mensen van hebben gehoord enzo, en wat jullie hier van vinden, ook al spreekt het denk ik voor zich dat iedereen dit natuurlijk gruwelijk vindt... ik zou echt willen dat ik kon helpen weetje,... ik vroeg me daarom ook af of iemand hier weet of dit ergens anders ook is gebeurt ofzo..

Tellie

Re: Afgeslachte Honden in Cody Wyoming....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:19

LZP > BB

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 14:42

verder helemaal niemand.....? Boos!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:44

Ongetwijfeld een hondenhater, niks aan te doen behalve hem op heterdaad te pakken krijgen. In een gebied zo groot als dat lijkt me dat niet zo simpel...

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 14:46

ik heb nog eens op de site van de krant van cody gekeken... het blijkt dat er ook heel veel dieren uit gewoon tuinen van mensen zijn gepikt, en sommige ook gewoon lichaamsdelen misten toen ze gevonden waren/.... echt heel erg... maar ze zijn nu bang dat het straks op mensen gaat overslaan omdat veel serie moordenaren toen diegene jong waren ook dieren verminkten, en later mensen Boos!:( ik krijg er nu echt de kriebels van.... Boos!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:46

Het blijft vreselijk wat daar gebeurt is, en ik kan me voorstellen dat je er nog steeds mee bezig bent, maar voor de meesten hier is het toch een "ver van mijn bed show". Verder is er hier in Nederland ook het nodige onrecht wat dieren aangedaan wordt, zie maar alle mishandelingen van paarden, katten die beschoten worden, of elastiekjes om hun nek krijgen die beginnen in te groeien en lelijke ontstekingen kunnen veroorzaken, laat staan alle katten die worden gedumpt omdat men de ouderdieren niet laat steriliseren/castreren.

Als je echt wat wilt doen tegen dierenleed, zoek dan iets dichter bij huis. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het uiteindelijk ook in Cody/Wyoming opgelost gaat worden.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 14:48

ik hoop dat t wordt opgeslost, het gebeurt er namelijk nog steeds heel veel ... Boos! ook denken ze dat de wilde paarden daar binnenkort ook slachtoffer worden... en veel veeboeren zijn bang voor hun stock...

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:35

Jeetje wat vreselijk zeg ,bah Lips are sealed.
Inderdaad een hondenhater maar dan nog zóiets doe je dan toch niet?

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 20:51

ik vind het ook echt vreselijk... Boos! ze hebben er nu ook een soort van commissie voor opgericht