Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
upperlady schreef:ja ik heb inderdaat ook net deel 2 zitten kijken. Ik heb zelf ook het idee dat ze best nog wel eens rond kunnen zwemmen. Maar ik snap niet dat als wij alleen maar fossielen vinden en verder niks meer van deze beesten vernemen we meteen maar aannemen dat ze dood zjn. Het is niet gek dat we niks van ze vernemen, In het ondiepe water kunnen ze niet komen en ik denk dat als er al mensen aangevallen worden door die beesten (wat ik overigins betwijvel) ze het nooit meer na kunnen vertellen!
Nerwen schreef:Hahahahaha, die 'Megalodon' in dat filmpje is zo nep als maar kanZe hebben (waarschijnlijk) een robothaai of de computer gebruikt en oude beelden van een gewone witte haai. En als je dat een beetje leuk monteert, dan krijg je een groot uitgevallen witte haai die ze door laten gaan voor een 'Megalodon'
.
Daarbij, als dit ècht beelden zouden zijn van een levende Megalodon... dan was het echt niet bij alleen deze documentaire gebleven (ik zie de krantenkoppen al voor me; "Megalodon zwemt rond in Atlantisch Oceaan" (o.i.d.)).
LisaLuna schreef:Degene die niet geloven moeten Part 2 maar even kijken.
Want dit is uitgezonden op Animal planet geloof ik en dat zijn onderzoekers en die gaan echt niet zoiets 'faken' hoor.
LisaLuna schreef:Degene die niet geloven moeten Part 2 maar even kijken.
Want dit is uitgezonden op Animal planet geloof ik en dat zijn onderzoekers en die gaan echt niet zoiets 'faken' hoor.
_Ismay__ schreef:Er bestaat denk ik wel een kans dat deze soort nog bestaat, er zijn zóveel soorten vissen waar we nog niks van weten, die bijvoorbeeld zo ondiep zwemmen dat wij er nooit wat van vernemen, dus wie zegt dat deze soort niet gewoon nooit meer gezien is omdat de mens er niks mee te maken heeft?
Maarja aan de andere kant, dit beest is zó groot, dat hij vast wel gezien zou worden als hij gewoon rond zou zwemmen.
Pff, je zou maar lekker aan het zwemmen en zo'n beest tegen komen..
Zammie schreef:Zoals in het boek wat ik gelezen heb, ben ik er in ieder geval niet van overtuigd dat de Meg is uitgestorven.... Diepzee is voor ons mensen nog een totaal niet onderzocht gedeelte van de zee, we weten al meer van mars als van de diepzee... ennuh, op mars schijnt nu ook water (ijs) te zijn....