ammygek schreef:Krak: Hij is al voor 3 weken over op andere voeding dus ik weet niet of het hieraan kan liggen. Hij heeft het sinds 2 dagen ongeveer. Ik zal zijn brokken door de rijst heen geven en het rijstwater krijgt hij ook want mij is verteld dat hij nu geen gewoon vers water mag hebben.
normaal gezien merk je de dag of 2 dagen na verandering van eten al of ze het verdragen of niet dus dit lijkt me idd straf.
heeft hij niets opgegeten dat je niet hebt gemerkt? plasiek, stof, hout,.. wat nu in zijn darmkes zit? verder is zijn gedrag normaal? en als je zijn buikje onderzoekt, merk je dan dat hij ergens pijn heeft of anders reageert?
let goed op dat er zeker geen bloed bij zit, want dan moet je echt niet meer wachten tot maandag!
hij mag zeker nog gewoon water hebben hoor
maar je kan dat verlengen met het rijstwater 
Sieppus, je mag een hond zeker gekookte rijst geven. in de meeste voeding zit dat trouwens er gewoon bij.
hier kook ik elke week enkele kilo's voor onze dames, en dat is zelfs op aanraden van de dierenarts. ons Saga heeft enorm zwakke darmen dankzij de smeerlapperij van haar vorige eigenaar.