Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AngelsDitch schreef:Sorry... je gaat dan voor de laatste keer proberen om haar bij de DA te krijgen voor een spuitje? Kan je dan niet beter haar bij de DA proberen te krijgen voor steralisatie. Die dierenartsen weten er daar heus wel raad mee hoor.
amillia schreef:dit kan duiden op nierfalen (heb ik zelf ook gehad met mijn kat) zoniet --- oppakken op het moment dat ze plassen buiten de bak, door hun eigen pis halen en zo de kattenbak ingooien, zonder pardon. dit is best cru maar zeer efficient en ze zullen het NOOIT meer doen tenzij er toch iets niet goed zit
amillia schreef:dit kan duiden op nierfalen (heb ik zelf ook gehad met mijn kat) zoniet --- oppakken op het moment dat ze plassen buiten de bak, door hun eigen pis halen en zo de kattenbak ingooien, zonder pardon. dit is best cru maar zeer efficient en ze zullen het NOOIT meer doen tenzij er toch iets niet goed zit
Charaz schreef:amillia schreef:dit kan duiden op nierfalen (heb ik zelf ook gehad met mijn kat) zoniet --- oppakken op het moment dat ze plassen buiten de bak, door hun eigen pis halen en zo de kattenbak ingooien, zonder pardon. dit is best cru maar zeer efficient en ze zullen het NOOIT meer doen tenzij er toch iets niet goed zit
En dat is dus geen manier om een dier iets te leren, sorry maar dan spoor je echt niet. Heeft je moeder jou zo ook zindelijk gemaakt?