Opdringerige asielzoeker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Catori

Opdringerige asielzoeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 23:47

Vanavond kwam ik terug van mijn hond uitlaten en stond al bijna voor de voordeur toen ik een rood met witte kat zich liggen op de trap van de portiek.
Buurmeiden van boven mij vroegen of ik wist van wie dat beest was.
Ik had en heb geen flauw idee. Er lopen hier zoveel katten rond. Zelf heb ik er ook 1 en dat is een binnenkat.
We hebben de kat door mijn huis naar de tuin gebracht, want aan de voorkant is een hele drukke weg.

Kruip ik net in mijn bed, schrik ik me rot van de herrie op de gang, ga heeeeeeel voorzichtig kijken.....komt de asielzoeker uit de meterkast gekropen.
Zachtjes mauwend (wat ie overigens de hele avond al doet). Kont op trekkend of het beestje wil gaan poepen of iets.
Geen halsbandje om, maar wel aardig dik.
(Even vloog door mijn kop, als het beest maar niet gaat bevallen zo...)

Maar nu gaat het rooie ding met geen mogelijkheid meer naar buiten Clown . Buiten wordt ie ook gelijk aangevlogen door andere katten.

Nu zit hij/zij dus in de gang.
Vind het even prima, morgenochtend vroeg sollicitatiegesprek dus wil wel gaan slapen nu.
Morgen zien we wel weer.

Heb al even snel op buurtlink en amivedi zitten kijken, maar niks sprekends gevonden Knipoog .

Overigens zullen er ongetwijfeld mensen zijn die dit anders aanpakken, maar het beestje zit nu in ieder geval veilig en morgen bel ik amivedi /dierenambulance want waarschijnlijk is er iemand erg verdrietig omdat zijn kat weg is.

Catori

Re: Opdringerige asielzoeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 15:30

Overigens is de asielzoeker vannacht zelf via het raam vertrokken, heb hem /haar zelf de keuze gelaten te blijven of weg te gaan Knipoog.