Is het een vogel? Is het een boomkever, nee het is een......

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

polbo

Is het een vogel? Is het een boomkever, nee het is een......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 23:52

Schaap Tong uitsteken

Die hier nu boven in de boom blaadjes staat te eten. En als ze genoeg heeft gegeten springt ze vanaf meer dan een meter zo uit de boom. Om er vervolgends weer in te klimmen. Het is echt net een berggeit.
Afbeelding

En Lambo doet natuurlijk ook gezellig mee. Gelukkig blijft hij wel met 2 benen op de grond staan Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

En dit krijg je als je met Lambo naar buiten gaat. Nu we met een shetlander en 2 schapen lopen hoor je zelfs sommige kinderen roepen van "kijk mama een optocht" Clown
Afbeelding

Maar natuurlijk blijft Lambo er zelf erg cool onder Cool
Afbeelding

En springen vind die ook nog steeds leuk.
Afbeelding

Kruimel doet het ondertussen liever rustig aan.
En gaat het liefst bij je op school liggen. Kruimel vind het echt lekker om geaait te worden en om bij je te zijn. Als je ergsn gaat zitten komt die meteen bij je liggen en het liefst zo dicht mogenlijk naast je. Om vervolgens haar kop op je schoot te leggen en te gaan slapen.
Afbeelding

Afbeelding

Of we slapen bij Lambo want dat is ook erg gezellig. Waar Lambo gaat is Kruimel ook.
Afbeelding

Want Lampie is toch ook vaak wel een beetje lui. Ze stonden met 2 schaapjes in een super grote wei en werden echt modder vet. Hun vonden het niet zo erg maar nu heb ik ze toch maar op een afgezet stukjes gras gezet.
Afbeelding

Afbeelding

Handig zo'n opstapje. Als Kruimel ergens niet bij kan springt ze gewoon tegen Lambo op zodat ze het wel kan zien.
Afbeelding

Polly nog even. Met verzorgertje Inge die steeds beter kan rijden.
Afbeelding

En als Laatse nog even een groepsfoto. Kruimel kan nu ook op comando liggen. Dat was ook niet zo moeilijk want ze wil graag bij je liggen en ze doet echt alles voor biks.
Afbeelding

Doei!

Elianna_

Re: Is het een vogel? Is het een boomkever, nee het is een......

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:56

Wat een geweldige foto's! Ik blijf Lambo een super schaap vinden! Haha! Succes nog verder met het 'africhten' van Kruimel. Ja

Geak_Nena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:17

Wat leuk maar waarom zitten ze vast?:)

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 00:36

Haha kruimel wordt niet afgericht hoor. Die volgt gewoon de hand met biks doe ik die omhoog steigert ze en doe ik die omlaag gaat ze liggen. Kruimel eet ook gewoon het biks voor de neus van Polly weg. Bij Lambo krijgt ze het net niet voor elkaar. Echt dat beesie veranderd zelf nog is in een bikskorrel Vork .

Waarom ze vast zitten?... Je bedoelt zeker die foto waar Kruimel tegen Lambo aan staat. Dat is bij mij thuis. De schapen staan op en boerderij waar ze gewoon los lopen in de wei en loopstal. Ze hebben daar ook geen halsbandje om. Maar als ze mee naar buiten gaan hebben ze wel een halsbandje om.
Bij die foto zijn we bij mij thuis en hadden we even een tussenstop. Daar kunnen de beestjes en wij zelf even wat eten en drinken. Maar aangezien de schapen mee naar binnen lopen als ik ze thuis los laat zet ik ze altijd even vast. Ze staan daar dus maar even vast als wij snel binnen even wat drinken.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:42

wahaa ik zag die foto en dacht .... wat is het??

en toen pas zag ik 'schaap!' staan Haha!

prachtige foto's weer,
echt een super leuke beestenboel bij jou Haha!

heerlijk!