Ik ben een beetje geschrokken, dus wil graag even mijn verhaal kwijt..
Een vriendin van mijn moeder komt regelmatig langs met haar 2 Golden Retrievers. En wij hebben 2 Chow Chows. We hebben ongeveer tegelijk het idee gekregen om een puppy erbij te nemen en toen ze haar pup kwam showen, hadden wij onze ook net 2 dagen.
Sinds die tijd komen ze regelmatig langs om te spelen..
Maar daarnet, schrok ik nogal.
De oudste Golden (7 jaar) lag gewoon rustig, en onze puppy (7 maand) liep hem voorbij, plotseling springt die Golden heb aan en begint ons hondje helemaal door elkaar te schudden. Waarop ons hondje natuurlijk keihard begon te janken.. Toen we Golden zijn naam allemaal tegelijk roepte liet hij direct los en kroop in een hoekje, gelijk door dat hij fout was..
Wij dachten allemaal dat onze hond in het nekvel had, en konden eerst niets vinden.
Tot hij bij me wegliep en mijn broek en shirt onder het bloed zaten..
Gelijk zijn koppie gechekt en ja hoor, 1 tandgat onder zijn neusje en 1 jaap over zijn neus.
Gelijk de DA gebeld voor advies. Ze heeft gezegd, eerst ontsmetten met sodawater en goed in de gaten houden. Ze vroeg nog of wij het idee hadden dat het gehecht moest worden. Dat idee hebben wij niet echt (het is niet heel diep). Als het begint te zwellen en we hebben het idee dat hij er last van heeft, moesten we weer bellen en konden we direct langskomen.
Het is wel ietsje dikker, maar hij zat net alweer te spelen met onze andere hond.
Hij was echt geschrokken, was erg sneu..
Morgen gaan we nog even langs de DA, dan kan ze er nog even na kijken..
Het bloed nog een beetje, en dat slikt hij telkens weg. Ook likt onze andere hond het regelmatig even schoon. (Het is net een echte pappa)
Maargoed.. Moest even mijn verhaal kwijt, sta nog een beetje te trillen op mijn benen..