Dhani mijn Malthezer pup van 5 Maand ( MOOI! )

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dhani

Dhani mijn Malthezer pup van 5 Maand ( MOOI! )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 21:24

dag Bokkers!

Voor een paar weken geleden heb ik mijn Malthezer pup voor het eerst laten knippen.
Ik werk in een honden trimsalon waar hij elke dag moet liggen als ik werk. dus wert het tijd dat hij zelf eens gefatsoeneerd wert Haha!
En daar zijn natuurlijk wat mooie Pica`s van geschoten! Maar omdat ik de foto`s nu pas heb komt het toptc nu pas Knipoog.

Dhani is een pup van nu 5 maand oud.
En hij is al behoorlijk uit de kluiten gewassen Tong uitsteken Hij is nu al net zo groot als zijn ouders.
DE BULLEBAK Bloos

Ik zou jullie niet langer in spanning laten zitten dus hier maar de foto`s.

(1), Meet eerst Dhani VOOR zijn knipbeurd! Moet dit nu echt??
Afbeelding

(2), En dan nu, NA zijn knipbeurd *LOL* Een beetje verwaand misschien Tong uitsteken
Afbeelding

(3), Kleine Malle-thezer ROFL
Afbeelding

(4),
Afbeelding

(5), Wat is hij toch mooi!!
Afbeelding

(6), Ben je nou als is een keer klaar?? ben zow Gaaaap van alle inspanning!!
Afbeelding

(7), Nog eentje dan! even mooi kijken!!! say cheese!! Haha!
Afbeelding

En?? wat vinden jullie van mijn kleine man??
Ik ben zo trots op hem!

Een reactie zou leuk zijn! Haha!

manonxxlove

Re: Dhani mijn Malthezer pup van 5 Maand ( MOOI! )

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:25

wauw, het is een heeele mooie malthezer, leuk geknipt!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:27

wat een mooierd zeg!!

een lekker bolletje wol Haha! mega-hoog knuffelgehalte Tong uitsteken

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:27

Wat een super schattig hondje, zeker met die tong Lovers Wel handig dat je zelf honden kan trimmen, wij hebben een koningspoedel en je wilt niet weten hoe die soms terugkomt van een kappersbeurt. 1x hadden ze zelfs zijn oren kort geschoren Huilen van het lachen (ik hoef er niet bij te zeggen dat we daar nooit meer zijn geweest Tong uitsteken )

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:33

detjuhh ze ziet er superrr uit hihi.. lijkt net een knuffelbeertje Tong uitsteken,, mooi gedaan, binnekort moet ik echt weer komen hoor Haha!:D

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:40

Prachtig ziet Dhani eruit! Was jullie poedel wel goed uitgeborsteld voor hij naar de trimsalon ging, Solleke_Noah ? Vaak worden zo kort gemaakt als er niks meer mee te doen is qua klitten enzo

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 22:06

Rosita schreef:
Prachtig ziet Dhani eruit! Was jullie poedel wel goed uitgeborsteld voor hij naar de trimsalon ging, Solleke_Noah ? Vaak worden zo kort gemaakt als er niks meer mee te doen is qua klitten enzo

Bedankt allemaal voor de leuke reactie`s!!! Haha!

daar moet ik je gelijk in geven Rosita, maar sommige trimsalons gaan bij uitsluitend voor biggenmodel!.
een trimsalon bij ons in de buurt scheerd zowiezo al met een 7mm, terwijl wij de 9mm pakken om een hond uit te pellen ( vol met klitten dus )
wil de klant kort, dan is dat 16 mm bij ons met poten in iets korter model! maar de meesten worden hand op geknipt.

Solleke_Noah, Als je hond GEEN klitten had vind ik het geen reden om hem zo kort te doen als je dat zelf niet aangegeven had. of de trimsalon doet zoals ik al zei, zowiezo Biggenmodel! dan zit je gewoon bij een verkeerde kapper. een poedel heeft zowiezo MODEL nodig!! anders is het geen porum.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:30

Zeker bij z'n oren had hij géén klitten Knipoog Het probleem is dat je hier in de buurt bijna niemand vind die een koningspoedel wil doen, enkel kleine hondjes, en deze trimster had blijkbaar ook nog nooit een grote poedel gedaan, dus tja, had ze er haar eigen model van gemaakt? We hebben ook al wel een goeie trimmer gehad, maar die deed door rugklachten na een tijdje geen grote honden meer, maar die liet z'n oren wel heel Ja

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 22:49

Solleke_Noah schreef:
Zeker bij z'n oren had hij géén klitten Knipoog Het probleem is dat je hier in de buurt bijna niemand vind die een koningspoedel wil doen, enkel kleine hondjes, en deze trimster had blijkbaar ook nog nooit een grote poedel gedaan, dus tja, had ze er haar eigen model van gemaakt? We hebben ook al wel een goeie trimmer gehad, maar die deed door rugklachten na een tijdje geen grote honden meer, maar die liet z'n oren wel heel Ja

Ja dat hoor je veel! wij doen ook geen zware klussen meer! dus geen bennersenner, airdail enz enz maar dan wel weer de bordercollie, golden. die zijn niet zo heel veel werk! dat is meer wassen en ontwollen.
wij hadden 1 konings poedel! die ging altijd in show model. maar die is over leden helaas.

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 16:38

Niemand meer?? Haha!

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:34

Met een goede technike en investering in goed materiaal kun je heel lang, heel veel honden trimmen zónder klachten. Zo jammer dat trimmers zichzelf dat niet lijken te gunnen.

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 20:02

Rosita schreef:
Met een goede technike en investering in goed materiaal kun je heel lang, heel veel honden trimmen zónder klachten. Zo jammer dat trimmers zichzelf dat niet lijken te gunnen.

rosita, ik werk alleen in een trimsalon, ik zou best grote honden willen doen, maar het is mijn baas die nu klachten heeft na 30 jaar honden trimmen Clown dus neemt ze geen grote zware klussen meer aan. Bloos
met een goede techniek kom je misschien een heel eind, maar het plukken, ontwollen zou je toch echt met je handen moeten doen en met een ontwoller ( zoals wij dat dan noemen, maar heet volgens mij coatking ) en dat is gewoon heel erg zwaar werk.
natuurlijk zijn er mensen die dat als eitje zien. maar een grote airdail pluk, of een bennersenner ontwollen is echt erg zwaar belastend op langer duur Haha!.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:05

Wel, normaal ben ik niet zo weg van dit ras, maar deze is toch wel een mooi exemplaartje!
Ook heel netjes geknipt, handig als je dat zelf kan natuurlijk Lachen

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 20:07

haha dankje! Haha! het is echt een topper Knipoog en hij wordt zo mooi he! en zo groot!!! hij weegt al 7 Kg en is al groter dan zn ouders nu Clown

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:11

zaya schreef:
haha dankje! Haha! het is echt een topper Knipoog en hij wordt zo mooi he! en zo groot!!! hij weegt al 7 Kg en is al groter dan zn ouders nu Clown

Ja hij lijkt idd al behoorlijk groot voor z'n leeftijd Lachen

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 02:38

zaya schreef:
Rosita schreef:
Met een goede techniek en investering in goed materiaal kun je heel lang, heel veel honden trimmen zónder klachten. Zo jammer dat trimmers zichzelf dat niet lijken te gunnen.

rosita, ik werk alleen in een trimsalon, ik zou best grote honden willen doen, maar het is mijn baas die nu klachten heeft na 30 jaar honden trimmen Clown dus neemt ze geen grote zware klussen meer aan. Bloos
met een goede techniek kom je misschien een heel eind, maar het plukken, ontwollen zou je toch echt met je handen moeten doen en met een ontwoller ( zoals wij dat dan noemen, maar heet volgens mij coatking ) en dat is gewoon heel erg zwaar werk.
natuurlijk zijn er mensen die dat als eitje zien. maar een grote airdail pluk, of een bennersenner ontwollen is echt erg zwaar belastend op langer duur Haha!.

Nou, dankjewel dan voor deze informatie, zaya Knipoog Misschien moet je je baas de groeten van mij doen.