Om een lang verhaal kort te maken:
Door omstandigheden ben ik mijn eigen pony kwijt geraakt, en na lang denken heb ik besloten de 2e pony die er zou komen niet te nemen, omdat ik hem financieel en qua tijd gezien gewoon niet kan onderhouden. Omdat ik mijn 2 pony's dus in 1 dag ben kwijt geraakt, vonden mijn ouders dat erg sneu, vooral omdat we met het hele gezin dus echt 2 kút weken gehad hebben, en dus mocht ik eindelijk op zoek naar een hondje voor mij zelf. Mijn eigen verantwoordelijkheid, financieel gezien, maar ook qua opvoeding, iets wat ik echt al heel lang wil.
Ik heb geloof ik wel 6000 hondjes bekeken, meerdere mensen gebeld, maar niets gevonden. Totdat ik dit monster tegenkwam. Opgeschreven als kruising shi-tzu x cairn terrier (volgens mij zit er nog veul meer in), precies wat ik wilde, een hondje met pit, maar toch een zacht randje. Hij zou 8 weken zijn volgens de advertentie, volgens zijn papieren 11, maar dat maakt niet uit.
Helemaal naar Lekkerkerk gereden, en hem opgehaald. Hij heet Dolfje, omdat de vorige hond van mijn moeder Wolf heette, en Dolf wel op hem leek, was het leuk om weer een Wolf in huis te hebben. Weer een wolf werd weerwolf, en zodoende werd het Dolfje weerwolfje.
Achteraf ben ik erg blij met zijn naam, het is toch mega stoer om te kunnen zeggen dat je de weerwolf moet uitlaten, of dat de weerwolf aan je voeten hangt ofzo.
Anyways, genoeg gezeurd, hier mijn allereigenste weerwolf:

En als hij niet op zijn favoriete plekje ligt,

Dan wel in deze pose op schoot.
Hoop dat jullie er net zo van genieten als ik