Nu weet ik dat bij grote dieren zoals paarden en dierentuin dieren er verzorgers bij zijn en de beesten eten en drinken aangeboden krijgen. Maar bij de wat kleinere dieren is dat dus kennelijk niet zo.
Hoe gaat dat dan met eten en drinken.? Nu zal ff niet eten niet zo heel erg zijn maar hoe zit het met water. In de kennels hing wel een bakkie water maar hoe zien die bakjes eruit? Bij een gewoon bakje lijkt me dat al het water er uit morst zodra het vliegtuig in beweging komt of tijdens de vlucht last heeft van turbulentie.
Ook vraag ik me af of het niet veels te koud is voor die dieren daar boven op 10km hoogte of is dat deel van het vliegtuig verwarmd. De keren dat ik kennels aan boord zag gaan gingen ze allemaal in het staart gedeelte.
De dieren van vandaag hadden zeker een vlucht van 10 a 12 uur voor de boeg want het was een toestel van Malaysia Airlines.
Wie heeft er antwoord op mijn vragen en kan ik mijn collega ook geruststellen want die vind het zo zielig die beesten in het vliegtuig