Ze was acht juni alweer een jaar in nederland maar toch vondt ik het leuk om het hier nog even te vertellen
Ik was opzoek naar een speelkameraadje voor mijn maltezertje toen ik uit huis ging kon het eindelijk , want moeders vondt 1 genoeg ik ging opzoek naar een asielhondje omdat ik een pup gewoon erg veel werk vindt en een hummeltje een 2e kans wou geven........zo kwam ik op een site van spaanse honden en viel mijn oog op sergio een leuke mix met een norfolk terrier .......alles werdt geregeld en er zou een huisbezoek plaatsvinden.......eindelijk de dag van het huisbezoek ! de telefoon ging en ik sprong overeind en dacht yes daar komen ze ......maar het was minder nieuws .....ze belde me om mede te delen dat sergio die nacht aangevallen was door een grotere hond in het asiel en hem had doodgebeten........dat gebeurt daar nu eenmaal de asiels zitten bomvol en de kleintjes moeten vaak het onderspit delven........ik was helemaal kapot......al kende ik het hondje niet toch was het al een beetje mijn hondje .....hij zat ruim een half jaar in het asiel en zo vlak voor een mooie toekomst heeft hij het niet gered......hij had het zo verdiend .....eindelijk een huisje
een paar dagen dacht ik na ......wilde ik nu wel ......of niet.........maar voor ik eruit was kreeg ik geweldige foto's van Indy ( toen nog chispy ) een vrolijke yorkshire terrier mix van 10 maanden....ze was op straat gevonden vies en zwervend ....ze had een chip en de eigenaars werden getrasseerd ...ze kwamen naar het asiel maar eenmaal daar wilde ze haar niet meer ze wilde liever een duitse herder om mee te fokken .......indy zat bij fabienne ( eigenaresse asiel ) te kroelen en te bibberen ze durfde niet eens langs haar oude baasje
foto van Indy in Spanje

ik was verkocht na was overleg met mijn inmiddels ex vriend besloten we haar te nemen het huisbezoek volgde en 2 weekjes later gingen we richting zaventem in belgie om ons hondje te halen
hier zijn de foto's van zaventem :

eindelijk na lang wachten kwamen ze aan !

ja hoor gevonden !!

ik wil eruit !!!

met zijn allen wachten tot we ons hondje kregen

eindelijk mijn beurt !

onze eerste omhelzing!
na een lange reis van 2 uur kwamen we eindelijk thuis......bink was opslag verliefd op Indy zijn nieuwe vriendinnetje .......het was even wennen voor indy ....zon zware dag ...in het vliegtuig ...in de auto een nieuw huis een koud land en een nieuw vriendje
Indy is alweer ruim een jaar hier en een geweldig dankbaar en lief hondje ze is geweldig vooruitgegaan
indy haar eerste dag in nederland :

trieste oogjes en verlegen
en Indy inmiddels na een jaar :

dit was het verhaal van mijn spaanse schone