Wat zal ik doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Wat zal ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 09:51

Hoi,
Ik heb een vraagje, ik vraag het eerst gewoon hier voor ik iets onderneem.

Ik woon in een flat op 6 hoog, schuin naast onze flat staat nog een flat, Op 2 hoog heeft iemand zijn 2 hondjes het zijn jack russeltjes, waarvan 1 nog jong, en 1 al wat ouder, de gehele dag op het balkon gegooit, En daar bedoel ik niet eens in de zoveel tijd, of ff 1 keer, nee die dieren zitten er al zowiezo vanaf ik daar woon (Maart) En dan ook echt de gehele dag en nacht, ze gaan nooit naar "buiten"(van het balkon af dus) Ze zitten daar in hun eigen kak, en ook toen met die grote warmte, moesten deze diertjes ook in de volle zon die bijna de hele dag op dat balkon staat, verblijven. Het is niet alleen erg zielig voor deze diertjes, want je neemt geen hond om het de gehele dag op het balkon te pleuren en er vervolgens niet meer naar om te kijken? Maar het is ook nog eens geluids overlast, De oudste zit de hele dag door te blaffen (ook snachts) De jongste gaat nu de oudste na doen, en ook vechten ze dikwijls en hoor je dat je jongste echt goed gegrepen word.
Dit bezorgt dus echt veel overlast, en nu zal je mij niet over de overlast horen want heb zelf ook een hond die af en toe dr keel open zet. Maar dit vind ik ronduit zielig.

Mijn buurvrouw heeft die bewoners een keer vanaf het balkon aangesproken, Maar ze keken haar aan alsof ze zojuist met een ufo op het veld was geland. En blies haar woorden ook zo de wind weer in.

Wat kan ik doen? De politie bellen over de overlast? Of eerst de dieren bescherming bellen ? Of is dit niet nodig? Ik vind het gewoon zo zielig voor die beestjes, Want ze willen duidelijk gewoon erg graag naar binnen, want ze zitten contstant ook voor de deur te blaffen.

Tenshi

Re: Wat zal ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:06

Zoiets lijkt me duidelijk een geval voor de dierenbescherming?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:08

En als de DB niks doet, misschien een woningbouwvereniging (als je huurt) of een opzichter van de flat?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:22

Dierenbescherming bellen!
Arme diertjes, dat sommige mensen dieren dat aan kunnen doen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 15:09

Inderdaad de dierenbescherming bellen.

Arme diertjes

Mist