Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiNdA1986 schreef:Oei dat is wel heel vervelend. Heb je aleens met je buurman gepraat?
Kan je geen omheining zetten of iets met lichte stroom dr op?
Mjay schreef:contact opnemen met de landelijke inspectie dienst?
LiNdA1986 schreef:Oh dat is heel vervelend, zou net als Mjay bellen met de LID en hopen dat er wat aangedaan wordt.
Chubby schreef:Of je gaat de politie stalken, doe maar gewoon aangifte van overlast!
Ik kan me best voorstellen dat die katten een prima leventje hebben hoor. Eten, drinken en alle vrijheid om te jagen en te struinen...
Uit je post maak ik niets op betreffende mishandeling of verwaarlozing..
dees_daan schreef:wij hebben een voliere, en hadden idd eerst ook stroom om de voliere, niet sterk genoeg, nu hebben we er stroom omheen, dat ook voor paarden gebruikt word. onze katten en buurkatten komen niet meer bij de voliereik zou dit dus ook proberen, ik denk niet dat ze nog terug komen
Jeanine84 schreef:Ik vond nog dit:
De Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) krijgt eveneens een nieuw nummer:. 088 - 8113 113.
Maar anders gewoon weer de dierenbescherming bellen hoor!!
cantlover schreef:dees_daan schreef:wij hebben een voliere, en hadden idd eerst ook stroom om de voliere, niet sterk genoeg, nu hebben we er stroom omheen, dat ook voor paarden gebruikt word. onze katten en buurkatten komen niet meer bij de voliereik zou dit dus ook proberen, ik denk niet dat ze nog terug komen
Maar ons bos is echt groot he! En ze zijn slim en springen zo over dat draad heen!
cantlover schreef:dees_daan schreef:
Maar ons bos is echt groot he! En ze zijn slim en springen zo over dat draad heen!
je zou het om de vijver kunnen zetten, zodat ze er niet bij kunnen komen, een bos is idd een beetje te groot om het helemaal af te zetten.
Mist schreef:Neem anders contact op met het plaatselijke asiel, de kans is groto dat die betere connecties hebben met de LID