Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjo_x schreef:Je wilt al zolang een pup, maar je hebt zelf nog geen naam bedacht?![]()
Gebruik google of je fantasie..
Marjo_x schreef:Nouu
Adje, Arend, Adolf, Aprhodite, Apollo, Andrea, Annie, Aagje, Alina, Alinda, Alfred, Amigo, Amaretto, Appie, Aldo, Andro, Andra, Aragorn
Berend, Bart, Bobby, Bob, Bert, Brammert Bram Borre Bobo Bo Bibi Bettie Bert Berendien Benno Ben Bella Bas Bea Bart Babar
Chris, Carel, Condor, Carlien, Carolien, Charlotte, Charlie, Chimp, Chomp, Ca, Cassandra, Calá, Catrina, Carlijn
Dirk, Diedrik, Derek, Dons, Dianne, Diane, Daniel, Danielle, David, Dave, Daan, Doornroosje,
Snap je ? Dat kan je ook allemaal wel op internet vinden
Of noem hem naar je favo acteur/actrice/personage/zanger/zangeres/vriend/vriendin/of iemand die speciaal voor je is
Kyrseltje schreef:Ja maar, ik zoek leuke speciale namen. Niet namen die iedereen kan bedenken
LisaLuna schreef:Marjo_x schreef:Nouu
Adje, Arend, Adolf, Aprhodite, Apollo, Andrea, Annie, Aagje, Alina, Alinda, Alfred, Amigo, Amaretto, Appie, Aldo, Andro, Andra, Aragorn
Berend, Bart, Bobby, Bob, Bert, Brammert Bram Borre Bobo Bo Bibi Bettie Bert Berendien Benno Ben Bella Bas Bea Bart Babar
Chris, Carel, Condor, Carlien, Carolien, Charlotte, Charlie, Chimp, Chomp, Ca, Cassandra, Calá, Catrina, Carlijn
Dirk, Diedrik, Derek, Dons, Dianne, Diane, Daniel, Danielle, David, Dave, Daan, Doornroosje,
Snap je ? Dat kan je ook allemaal wel op internet vinden
Of noem hem naar je favo acteur/actrice/personage/zanger/zangeres/vriend/vriendin/of iemand die speciaal voor je is
Waarom overdrijf jij nu zo?
Er lopen hier ongeveer 80 topics met 'Honden/katten naam gezocht'![]()
En over deze maak je een probleem?
Ik krijg binnenkort een nieuw katje en stiekem wou ik dat wel altijd maar ja dan ga ik niet gelijk over een naam denken, die overigens nu besloten al is wat niet interessant is maargoed.
Snap je probleem niet.
Citaat:Er lopen hier ongeveer 80 topics met 'Honden/katten naam gezocht' Sigaar
Marjo_x schreef:Citaat:Er lopen hier ongeveer 80 topics met 'Honden/katten naam gezocht' Sigaar
Waarop ik dus antwoord dat ik er al over na heb gedacht..
Wat moet ik er mee doen dan dat jij het overdrijven vind