Omdat ik het toch wel heel erg sneu vindt wil ik wel eens weten wat jullie zouden doen in mijn situatie. Een van mijn buren heeft een poes, deze is nu iets ouder dan een jaar, ik vermoed niet geholpen. Meestal loopt ze buiten, nu is dat niet erg maar hij geeft haar geen eten. Nu voeren een buurvrouw en ik haar zo nu en dan. Nu had ik haar al weer een tijdje niet gezien tot ze vandaag voor me deur stond, letterlijk vel over been! ik heb haar direct een handje eten gegeven, maar het voelt als een druppel op een gloeiende plaat. afgezien van dat ze brood en brood mager is zou ze ook best nog e.a. onder de leden kunnen hebben aangezien er niet naar omgekeken wordt. Haar aanraken of oppakken is vrijwel onmogelijk. zodra ze een hand ziet begint ze te schreeuwen en slaan met haar poten. Ik kan haar niet hier houden aangezien ik al 4 katten heb die haar niet accepteren en zij wil ook niets van hen weten.
probleem is dat zowel ik als de buuf eigenlijk financieel al rot genoeg zitten zonder een kat van iemand anders erbij. De eigenaar erop aanspreken heeft geen zin, als ik de goede voor heb ligt ie op moment ook in z.h.
wat ik me afvraag, kan ik hier de d.b. voor bellen? en dan? ik heb geen zin om hier de buurt op me nek te krijgen.
op de vraag waarom ik niet eerder de d.b. gebeld heb: het ging redelijk goed met het beestje tot ik haar dus vandaag zag en ze dr echt heel slecht uitzag
foto's zijn van paar weken terug