Sinds een maandje hebben wij een zwerfkat hier lopen.
Ik zag hem een keer s'avonds zitten en vond hem al wat schuw en mager.
Die weken daarna zag ik hem heel vaak, opeens zat die bij ons in de tuin en toen zag je echt dat die er
heul slecht aan toe was.
Samen met de buuf hebben we afgesproken dat wij hem s'ochtends en zij hem s'avonds wat eten geeft.
Hij is al veel beter geworden en zijn vacht is mooier en zijn ogen zijn ook veel opener.
Langzaam aan wou hij ook wat spelen, eerst rende die vaak weg omdat ik te dichtbij kwam maar het ging steeds beter.
We hadden zo'n stokje met een touw met daaraan een visje.
Me vader ging het doen maar in een keer trok die kat er heel hard aan, speeltje op de grond en dat beest rent er zo mee weg

Hij ging lekker arrogant in het gras van de buurvrouw liggen met dat ding in z'n bek en ermee spelen.
Ik snel camera maar neehoor, hij rent met speeltje en al zo weg. Nooit meer teruggevonden

We hebben gemerkt dat die vlooien heeft dus we gaan hem nog proberen te vangen met een val en hem dan een band om te doen want die vlooien lopen hier nu ook in huis. Kan die meteen even naar de DA om eventueel gecastreerd te worden en alles wat die nodig heeft.
Hij is nu dus al een stuk tammer geworden en heel stiekem zijn we aan het kijken om niemand in de buurt hem wil adopteren.

Dit is hem dan, schatje nietwaar?

Ben benieuwd wat jullie van hem vinden.
Groetjes