Binkie (kat) voor het eerst in de tuin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikitah86

Binkie (kat) voor het eerst in de tuin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 20:41

Sinds eind mei hebben we er een vriendje voor Jessie bijgehaald.. Na een paar dagen blazen en zeuren lagen ze al af en toe bij elkaar in de buurt en ondertussen tref ik ze zowat elke keer samen tegen elkaar leunend op de bank aan.. Een hele goede keuze geweest dus en een goede klik tussen de twee! zo'n 1.5 week terug had ik mijn diploma uitreiking en vanwege het mooie weer gingen we bbqen, een mooi moment om onze Binkie voor het eerst aan een touwtje (en later nog even los) buiten te laten lopen.. Ik weet dat een tuigje veiliger is, die kon ik alleen nu niet vinden en omdat we erbij zaten en hij heel rustig rondhobbelde hebben we hem dus zo rond laten lopen..
Hier de foto's, eerst van binnen en later van buiten! (een aantal foto's in link, ik kon weer eens niet kiezen..)

Bij thuiskomst tref ik ze vaak als volgt aan
Afbeelding

Af en toe moet Jessie even haar moeder gevoelens kwijt door Binkie te wassen..
Afbeelding

Dan is het tijd om naar buiten te gaan, eerst nog dichtbij blijven want dat is toch wel raar...
Afbeelding

en vervolgens toch de tuin doorstrunen
Afbeelding
Afbeelding

tussendoor even uitrusten
Afbeelding

En dan weer verder
Afbeelding
Afbeelding
http://i11.photobucket.com/albums/a155/Nikitah86/Afbeelding228.jpg

Ook Jessie moet eraan geloven, en aangezien ze niet wilde meewerken moet het maar met geweld Clown
haar hoofdje wordt enkele seconden los vastgehouden, dus nee ze wordt niet mishandeld
Afbeelding

Nadat je die foto gezien heb wil je een herkansing dus ga je er nog maar even goed voor liggen
Afbeelding

De rondvliegende vliegjes zijn ook erg leuk!
Kijk links
http://i11.photobucket.com/albums/a155/Nikitah86/Afbeelding217.jpg
Kijk rechts
http://i11.photobucket.com/albums/a155/Nikitah86/Afbeelding218.jpg
en ontdek dan dat je even moet poseren voor de foto Knipoog
Afbeelding

Na een diepe slaap op de bank moet je je natuurlijk nog even vermaken met het wiskasmuisje
http://i11.photobucket.com/albums/a155/Nikitah86/Afbeelding172.jpg
Afbeelding

Terwijl Jessie stiekum op bed gekropen is om even bij te komen van de drukke kleine (die nog niet een kwart zo druk is als zij was Knipoog)
http://i11.photobucket.com/albums/a155/Nikitah86/Afbeelding235.jpg
Afbeelding

En als laatste nog even het lekkere koppie van Binkie
Afbeelding

We zijn erg blij met de kleine en ik vind hem echt helemaal geweldig!!

Desty

Re: Binkie (kat) voor het eerst in de tuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:44

wat een schatje zeg!!
allebei......
ik vind het altijd zo leuk hoe ze reageren

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 20:51

Het is inderdaad echt een schatje, ik had gehoopt op een wat voller figuur omdat zijn moeder britse korthaar en zijn vader scottish fold is maar eigenlijk issie zo ook gewoon onwijs leuk, net een klein tijgertje!!
Jessie en Binkie verschillen ook als dag en nacht van elkaar, Jessie was enorm speels en hing het liefst de hele dag in je handen en daarnaast sliep ze het liefst continu op je schoot, Binkie is wat rustiger en wil wel met Jessie spelen en vechten maar zal wanneer wij ons handen rond zijn buikje kriebelen niet reageren, dan moet er echt een speeltje bij komen kijken.. Wel zoekt ie ook gezellig ons gezelschap op :-D
In de tuin vond ie echt geweldig, al zag je daar ook wel zijn rustigere karakter terug.. hij ging bijvoorbeeld totaal niet in protest tegen het touwtje (wat de meeste katten toch wel doen) en ging ook geregeld even rustig liggen.. Vind het vooral grappig hoe ze in het begin steeds hun voetjes blijven afschudden omdat het zand vies voelt Clown

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 21:08

Nikitah86 schreef:
Het is inderdaad echt een schatje, ik had gehoopt op een wat voller figuur omdat zijn moeder britse korthaar en zijn vader scottish fold is maar eigenlijk issie zo ook gewoon onwijs leuk, net een klein tijgertje!!

Hij zwaart nog wel uit als hij eenmaal is gecastreerd... mwoehahahahaha Duivel Kan hij samen met Ju gaan lijnen Tong uitsteken

Zitten echt geweldige foto's tussen Nikki, van allebei. Wat zijn ze leuk samen! En op de eerste foto op de bank heeft hij een camouflageprintje Cool

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 21:12

Wat een ontzettend leuk katje, de foto's zijn ook erg leuk Ja Je andere kat vind ik trouwens ook erg leuk.

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 07:33

Dank jullie wel voor de complimenten over mijn humpie!
Hij zal inderdaad nog wel uitdijen maar dat echte britse korthaar figuur zit er niet meer in.. Maar dat geeft niet want zo issie ook erg leuk!!
Jessie is inderdaad ook erg leuk, die zit echt onwijs goed in haar vel en glimt je tegemoed.. echt heerlijk om te zien is dat!!