Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonnie schreef:is ook de bedoeling dat ie eerst gecastreerd wordt, dat staat er ook toch? maar daarna is het dus geen probleem?
Nadya schreef:Na het castreren moet je ook enkele weken wachten, voordat de ram erbij mag, he.![]()
Anders is 'ie nog vruchtbaar.....
Ik heb een paar maanden terug een voedster van 9 a 10 weken bij een ram van ruim een half jaar oud gekoppeld en het was liefde op het eerste gezicht. Helaas zat de ram er wel regelmatig op in het begin, waar ik de DA nog voor gebeld heeft, die me vertelde dat het minder zou moeten worden. Gelukkig is dat ook zo, maar af en toe heeft hij nog wel eens zin.
Maar voor de rest zijn ze zielsgelukkig en klef samen. Echt een romantisch stel, hoor, waar we hier thuis erg van genieten, hahaha...... Zo schattig, als ze steeds samen liggen en in elkaar kruipen.![]()
Overigens is onze voedster (een rode Nieuw Zeelander) inmiddels groter dan onze ram. De liefde is er niet minder om.![]()
Tiffany schreef:Geweldig he, hier lopen alle nijntjes los, ik heb alleen vlamen en franse hangoren.
Op een dag stond er een doosje voor de deur met een veel te jong nijntje er in (pooltje)
Bij de vlaam gezet die op dat moment een nest had van ongv de zelfde leeftijd en hij werd geaccepteerd. Nu zit die nog steeds bij zijn stiefmamma op de nek lekker warm![]()