Hond plast op schoot!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Hond plast op schoot!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 11:06

Oke, niet lachen allemaal.... Bloos

Ik heb een Jack Russel meisje van nu 9 maandjes. Hartstikke zindelijk en hartstikke lief uiteraard.
Ze gaat altijd met me mee werken. Gaat altijd goed.

Gister zat ze zoals vaak even bij me op schoot. En in een keer voelde ik wat kletteren. Dacht eerst dat ze een lange wind liet ofzo. Clown
Maar toen voelde het toch wel heel erg nat en warm...... Mevrouw zat dus gewoon op mijn schoot te plassen!!!!
Ik was half in shock.... zat daar met een plassende hond op schoot en ik liet haar nog zitten ook. Clown
Broek was dus zeiknat, gelukkig kon ik snel een broek lenen van onze bovenburen.
Maaar, nu vind ik dit dus echt heel erg raar.
Ik had nooit verwacht dat een hond op de schoot van het baasje zou plassen.... Nagelbijten / Gniffelen
Ik & hondjelief zijn echt gek op elkaar, tis echt mijn hondje, maar nu begin ik toch wel te twijfelen of ze wel echt zo gek op mij is. Haha!

Ze wordt uiteraard genoeg uitgelaten dus dat lijkt me het probleem ook niet.
Is er iemand die denkt te weten waarom een hond ergens overheen plast? Clown

TanteSabien

Re: Hond plast op schoot!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:07

misschien heeft ze last van haar blaas ofzo?

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:08

ja, zeker eerst eens naar de dierenarts ermee !

daNiielle_

Of misschien voelt ze zich op haar gemak? Nagelbijten / Gniffelen Maar gewoon even langs de DA gaan, dan weet je het tenminste zeker!

(Ik moest hier wel een beetje om lachen *LOL* )

Dunno

volgens mij kan 't best idd wel 's zijn dat zoiets gebeurd. en ze beetje trug bij af zijn kwa zindelijkheid.. denk wel dat 't overgaat en anders in de gaten houden en even langs de DA gaan met dr Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 11:10

Verder plast ze nooit binnen. Voor het ongelukje en na het ongelukje geen probleem. Heb niet echt het idee dat er iets medisch is eigenlijk.

Dat ze zich op dr gemak voelde... haha dat was ook waar ik t eerste aan dacht. Clown
Ze ging ook niet echt 'zitten' namelijk. Ze lag een beetje op schoot en lag half te slapen en in een keer kwam het... Nagelbijten / Gniffelen

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:14

Ze kan ook een droom gehad hebben, dan heeft ze haar systeem niet helemaal meer in de hand.
Verder is een bezoekje dierenarts wel een idee.. hoezo denk je niet dat het medisch is?
Als ze niet echt gaat zitten, dan wil ze het zelf ook niet maar gaat het gewoon, dan kan er weldegelijk iets aan de hand zijn in blaas of urinebuis.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 11:27

Droom zou misschien kunnen, maar volgens mij lag ze niet in diepe slaap.. Ze lag meer half slapend te genieten van mijn kroelen...

Misschien is er wel iets medisch, maar ik heb zelf gewoon het gevoel dat dat het niet is. Maar we hebben volgende week toch al een afspraak, dus dan vraag ik het even.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 21:53

Op/tegen iets aan plassen wijst meestal op dominantie. Aangezien je je hond op schoot tilt, zet je hem in een hogere positie. De leider moet altijd hoger zitten dan de hond, niet gelijk of hoger.

Is ze voor de rest dominant in de omgang?