Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gwenfflames schreef:over welk ras heb je het Chiqa? Bel in ieder geval de rasvereniging!! en ik ben het wel met Tamary eens.....
_Rosanne_ schreef:HD-c betekend inderdaad dat de moederhond licht HD positief is. Hoe ziet dit er in de verdere stamboom uit? HD is geen pretje voor de honden. Mijn golden is nu 7 en zij begint helaas ook te kwakkelen met haar pootjes, hoewel haar stamboom zo goed als HD vrij zou zijn..
Chiqa schreef:En daar ga je natuurlijk geen risico voor nemen. Kijk hondje was de helft van de prijs voor wat ze normaal de deur uitgaan daarom vroeg ik me af wat het addertje was, tot mn oog daarop viel.
marlinH schreef:Idd goed dat je dr niet koopt. Met hd C mag niet worden gefokt, tenminste als je het volgens de regels wild doen.
Myra87 schreef:marlinH schreef:Idd goed dat je dr niet koopt. Met hd C mag niet worden gefokt, tenminste als je het volgens de regels wild doen.
Uh, bij de berner sennen vereniging mag dat wel, mits je er een A tegen over zet. Vind het wel raar overigens, berners zijn ook heel hd gevoelig
Myra87 schreef:Daar gaat het nu niet om, ik zeg alleen dat het bij de berner vereniging wel toegestaan is!
gwenfflames schreef:Myra87 schreef:Daar gaat het nu niet om, ik zeg alleen dat het bij de berner vereniging wel toegestaan is!
waarom zou dat niet gezegd mogen worden????