Ik wilde jullie mijn caafjes aan jullie laten zien.
Mijn eerste cavia die ik 4 jaar geleden kreeg van mijn nichtje toen Lyrik (misschien van veel wel een bekend verhaal hier op bokt) mijn fjordje overleed. Ze heeft dezelfde kleuren als mijn fjord haha. Ze likt een je vinger en kan uuuuren op schoot kroelen.
Dit is Diesel (driekleur, ofwel rood,zwart,wit)

Dit is Mac (rood,wit) mijn tweede caaf. Mac is van 13 augustus 2007 en heeft in mei haar 1e nest gehad. Twee beertjes. Beide beertjes zijn naar mijn kennis gegaan.

Omdat ik graag zelf een beertje wilde hebben heb ik vanaf februari of maart een eigen beer. Een choco, mijn eerste choco. Toen is de liefde voor de choco toegeslagen. Ik vind hem zelf echt prachtig!!!
Dit is Jessa's Wish upon a star (choco,buff,wit). (pfff wat een naam he hahha) Roepnaam: Wish!

Deze foto vind ik zelf prachtig, vandaar dat ik hem jullie zeker niet onthoudt...
Nadat ik dus 3 cavia's had wilde ik eigenlijk een zeugje erbij zodat ik dan vaker dan minimaal 1keer per jaar een nestje zou kunnen krijgen. Dus zo gedacht zo gedaan, op zoek naar een mooie choco zeug! Uiteindelijk en mooi zeugje bij de fokker vandaan.
Dit is Mindy (choco,creme,wit). Mindy is nu rond de 8 maanden en zit sinds een aantal weken bij Wish. Van haar krijg ik hopelijk mijn 1e choco nest.

Bij mindy moest ik een beertje kopen. dit vond ik niet erg want dan zou Wish gelijk een vriendje hebben. Ik heb Benji ook gelijk meengenomen. Benji (choco,buff,wit) is geboren in april dit jaar. Hij is echt een poepie en comisch!

Omdat Wish en Benji niet samen konden en Wish Benji gebeten had en alleen maar lelijk deed heb ik besloten om bij Benji een ander mannetje te zetten. Dus ik terug gegaan naar dezefde fokker en daar zat een heel schattig mopje met alleen een wit mondje. Hij is nog wel wat bang maar een onwijze mooierd!
Dit is Donovan (choco,buff,wit) , geboren op 20 mei dit jaar.

En?? Wat vinden jullie van mijn caviabende?? Lief he??