De caafjes van CS Un Allegra!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xdenisex

De caafjes van CS Un Allegra!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 16:07

Op het moment heb ik 6 caafjes in mijn stalletje, heel erg gezellig dus! Ik wil het wel beperkt houden zodat ik nog persoonlijk alle caafjes aandacht kan geven en het overzichtelijk blijft. Over een week of wat verwacht ik mijn tweede nest, maaaaaar, mijn 1e choco nest uit mooie lijnen van caafs met stamboom.

Ik wilde jullie mijn caafjes aan jullie laten zien.

Mijn eerste cavia die ik 4 jaar geleden kreeg van mijn nichtje toen Lyrik (misschien van veel wel een bekend verhaal hier op bokt) mijn fjordje overleed. Ze heeft dezelfde kleuren als mijn fjord haha. Ze likt een je vinger en kan uuuuren op schoot kroelen.
Dit is Diesel (driekleur, ofwel rood,zwart,wit)
Afbeelding

Dit is Mac (rood,wit) mijn tweede caaf. Mac is van 13 augustus 2007 en heeft in mei haar 1e nest gehad. Twee beertjes. Beide beertjes zijn naar mijn kennis gegaan.
Afbeelding

Omdat ik graag zelf een beertje wilde hebben heb ik vanaf februari of maart een eigen beer. Een choco, mijn eerste choco. Toen is de liefde voor de choco toegeslagen. Ik vind hem zelf echt prachtig!!!
Dit is Jessa's Wish upon a star (choco,buff,wit). (pfff wat een naam he hahha) Roepnaam: Wish!
Afbeelding
Deze foto vind ik zelf prachtig, vandaar dat ik hem jullie zeker niet onthoudt...

Nadat ik dus 3 cavia's had wilde ik eigenlijk een zeugje erbij zodat ik dan vaker dan minimaal 1keer per jaar een nestje zou kunnen krijgen. Dus zo gedacht zo gedaan, op zoek naar een mooie choco zeug! Uiteindelijk en mooi zeugje bij de fokker vandaan.
Dit is Mindy (choco,creme,wit). Mindy is nu rond de 8 maanden en zit sinds een aantal weken bij Wish. Van haar krijg ik hopelijk mijn 1e choco nest.
Afbeelding

Bij mindy moest ik een beertje kopen. dit vond ik niet erg want dan zou Wish gelijk een vriendje hebben. Ik heb Benji ook gelijk meengenomen. Benji (choco,buff,wit) is geboren in april dit jaar. Hij is echt een poepie en comisch!
Afbeelding

Omdat Wish en Benji niet samen konden en Wish Benji gebeten had en alleen maar lelijk deed heb ik besloten om bij Benji een ander mannetje te zetten. Dus ik terug gegaan naar dezefde fokker en daar zat een heel schattig mopje met alleen een wit mondje. Hij is nog wel wat bang maar een onwijze mooierd!
Dit is Donovan (choco,buff,wit) , geboren op 20 mei dit jaar.
Afbeelding

En?? Wat vinden jullie van mijn caviabende?? Lief he??

Lena01

Re: De caafjes van CS Un Allegra!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 19:17

Oh die laatste! Pling Wat lief, dat witte mondje! En de rest ook. Geweldig!

Wij hebben alleen gladharige, omdat we die mooier en leuker vinden, maar als ik die van jou telkens weer zie, twijfel ik steeds meer. Wat heb je een mooitjes!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:54

Lovers Wauw! Wat een mooitjes, ik heb zelf geen verstand van
cavia's, maar ik vind ze echt prachtig! Vooral die langharige,
érg mooi..

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 13:37

Hihi ik vind hem ook prachig! 5 van de 6, op diesel na, zijn langharig (peruvian) maar volgens mij zijn ze daar niet trots op.
Als de ene net een beetje lang haar heeft gekregen wordt de ander jaloers en eet het op hahaha!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 23:26

Oh wat een leukerds Haha! ! Oh als ik dit zo zie wil ik zelf ook weer caafs. Jou mac lijkt sprekend op mijn jammer genoeg overleden Sugar echt als 2 druppels water. Ja

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 09:48

Wat een leuke diertjes zeg: ik wist niet dat ze in zoveel verschillende kleurtjes bestonden Bloos .

Is er veel vraag naar cavia's (met stamboom)?

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 09:51

wat een leukerds Haha!
ik vraag me eigenlijk af of het nu makkelijk is om van de kleintjes af te raken?
als ik op kapaza zie staat het er vol cavia's, daarom mijn vraag Lachen

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:25

Het is niet myn soort cavia's,
maar deze zijn nog wel schattig Lovers

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 20:02

BraveSpots schreef:
Wat een leuke diertjes zeg: ik wist niet dat ze in zoveel verschillende kleurtjes bestonden Bloos .

Is er veel vraag naar cavia's (met stamboom)?

tessyke schreef:
wat een leukerds Haha!
ik vraag me eigenlijk af of het nu makkelijk is om van de kleintjes af te raken?
als ik op kapaza zie staat het er vol cavia's, daarom mijn vraag Lachen

Er is wel vraag naar caafjes met stamboom. Omdat ik inderdaad geen massa fok wil, heb ik maar af en toe een nestje en dan raak je ze zeker weten kwijt. Zowel naar fokkers als naar liefhebbers als knuffel.

Ik sta in voor het welzijn van mijn caafjes dus als iemand de caaf om wat voor reden dan ook, zou ik graag de caaf weer terug willen hebben.

Jullie kunnen ook op mijn site kijken... www.csunallegra.come2me.nl.

Voor de geintresseerde, hopelijk over een week verwacht ik choco nest Knipoog